''Wat mij vooral verbaasd is dat hij zegt dat zijn positie op de fiets niet ideaal is. Hoe kan het dat een prof niet goed op zijn fiets zit…….''
Doordat hij naar een nieuwe ploeg is gegaan, en daardoor op nieuwe fietsen rijdt?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsveel renners bij Silence hebben problemen gehad met de nieuwe Canyon.
Je lichaam moet altijd wennen aan een nieuwe fiets / frame. Daar kun je nog zo veel berekeningen / metingen aan besteden. Je kan een andere frame nooit optimaal corrigeren met stuur- en zadelhoogte.
Dat heeft niets met “prof” te maken.
Rabo-renners hebben dat ook gehad. Vraag maar eens aan Koos of zijn nieuwe Giant bevalt….
Inderdaad “Talent verloochent zich niet”. Thomas Dekker heeft een lange rotperiode achter de rug, maar is volgens mij een van de meest intelligente Nederlandse renners met ook nog eens een goede topsportmentaliteit. Ik ben er daarom van overtuigd dat hij weer een toprenner wordt, wellicht met de AGR of anders later dit seizoen.
Hoewel het natuurlijk een heerlijke troll is (applaus!) waag ik me er toch aan:
Als je uitslagen als Dekker gereden hebt kan je niet spreken van iemand die de eerste stap nog moet zetten. Wanneer hij het niveau van vorig jaar weer vindt, zal hij nog een stap moeten zetten om een echte topper te worden. De eerste stappen zijn allang ver achter hem.
Denk wel dat we weer wat hoop kunnen hebben in Dekker. Denk niet dat iemand is die zichzelf voor de gek gaat houden. Vansummeren vond op de training dat Dekker ‘vloog’ tijdens de verkenning. Hij zal het waarschijnlijk niet beter doen dan vorig jaar, maar een top 10 moet toch nog wel kunnen en dan zal ie volgende week in LBl nog iets beter zijn
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?