Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Column Thomas Dekker

• Martijnz

Van Summeren zegt dat Dekker vliegt op de training op de website van sporza.

Wellicht heeft Dekker nog net op tijd vorm te pakken.

• Bart

Welke berichten sijpelen er bij jou door? Geinig hoor zo'n column, maar hij heeft nog geen goede wedstrijd gereden. Dat hij dan beter op zijn fiets tijdens een trainingsritje vind ik zoeken naar goed nieuws in crisistijd. Ik zie dit seizoen somber voor hem in.

Kop op TD, knallen.

• onkel

Thomas komt er echt wel boven op. Hij heeft de mentaliteit en de spirit van een topsporter. En de ploeg heeft alle vertrouwen in hem, dat is erg belangrijk. En indd. het kan niet zomaar ineens over zijn met Thomas. Door blijven knokken en je talenten komen echt weer bovendrijven.

• Anony

Nu VDB nog :P

• Andy S.

vr 17/04/09 - Silence-Lotto hoopt in de klimkoersen nog wat voor mekaar te krijgen. Johan Vansummeren denkt dat een grote zege in het voorjaar nog kan.

Silence Lotto-meent nog enkele ijzers in het vuur te hebben voor de Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik. Johan Vansummeren is één van hen. (PhotoNews) “Tijdens de teamverkenning heb ik genoeg gezien: onze ploeg zal goed zijn”, zegt Vansummeren in Het Laatste Nieuws.

“Thomas Dekker (foto) heeft in het Baskenland een beetje met zijn rug gesukkeld, maar intussen vliegt hij. Er heeft niemand anders op kop gereden.”

“Evans mist parcourskennis, maar als hij ons gewoon volgt, zal Cadel in de Gold Race heel dicht zijn.”

“En voor Philippe Gilbert is dit de klassieker die hem volgens mij het best ligt. Als we winnen in de Amstel of Luik, dan is ons voorjaar geslaagd”, besluit hij.

bron: sporza.be

Ik heb vertrouwen in TD

• gerd

Dankjewel Frankie.

Dit ene topic zegt veel meer dan het dagdagelijks “Dekker-gezeik”-topic.

Verbaast mij ook niet dat Dekker zich goed voelt bij Silence.

En erlijk is eerlijk ook dat sms-je van Cpoucke (die ik hier nog afkraakte een paar dagen geleden) valt mij reuze mee.

Mocht ik Lotto zijn ik trok zondag de kaart Dekker-Gilbert en liet Cadel zelfs niet starten. AGR is ee nwedstrijd met veel bochtenwerk en Evan is niet de stuurvaardigste, hij loopr risico op een zware val (wat hem in de AGR al eens overkwam, meen ik…).

Zoals reeds vaak gezegd: Dekker zal dit jaar nog velen verbazen.

PS: toch hoop ik dat ook Van Summeren min of meer beschermd wordt.

• Blueprint

Ik had Dekker toch niet aangewezen als medekopman. Laat die jongen lekker vanuit de luwte zien waar hij staat, hij legt zichzelf sowieso al genoeg druk op.

• Andere Peter

Als-ie inderdaad de sterkste van de ploeg is op de training, dan is het logisch dat ze hem kopman maken. Dekker kon altijd goed pieken. AGR is inderdaad een van die momenten in het seizoen, waarop hij er zomaar ineens weer staat. Ik hoop het.

• Lucas

hij zegt het zelf al een training is geen wedstrijd en zo is het. Ik geloof in ieder geval (nog) niet in een topprestatie van Dekker. Al hoop ik het van harte, natuurlijk.