Gewoon vermakelijke tv, dat zijn precieze vorm en inhoud gaandeweg wel zal vinden. Zoiets heeft tijd nodig. Laten we hopen dat het die tijd krijgt. Het wielrennen verdient zo'n soort programma mijns inziens…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk Lollig?
Ben net als Hamilton een van de meest depressieve personen die ik ken, een ware zwartkijker
Ben Löwikfan weet je nog, dan valt er nooit zoveel te lachen maar goed….
Is het voor jou een verrassing (dus daardoor een interessant weetje) dat Devolder lichter is voor de tour dan voor zo'n klassieker (hoeveel lichter doet er mij niet echt toe), tuurlijk is dat knap van hem maar wederom geen nieuwswaarde.
Groet
Jij wilde graag diepgang, Boris, en nu krijg je het - misschien indirect - aangeboden en dan zie het niet eens… :+
4 kilogram verschil, waarbij je beide keren, in één seizoen, in topvorm wilt zijn. Dat vind ik buitengewoon veel en het verbaast me dan ook niets dat Devolders Tourmissie niet is geslaagd…
Waar jij het meer verwart, beste Boris, is dat een Armstrong in opbouw naar de Tour, in zijn beste jaren, in april misschien nog een kilogram of 2 te zwaar stond. Of een Contador die half februari aangeeft nog een paar kilogram te moeten vermageren.
Devolder, echter, moest van zijn topvormgewicht in Vlaanderen nog vier kilogram afhalen…
Overigens werd het wel ontzettens slecht vertaald/ondertiteld, dus daar zou je misverstand nog aan te wijten kunnen zijn.
Dat is het inderdaad Goos, die ondertiteling, want ik ben kei slim en snap normaal gesproken alles……NOT!
Het is toch logisch dat een klassiek/ronderenner die de kilo's nodig heeft voor Vlaanderen en Roubaix die er nog af moet trainen voor de bergen in de rondes.
Dat de meeste ronderenners geen kasseien/Vlaanderen coureurs zijn zorgt er daardoor ook voor dat die slechts nog maar hoeven te schaven aan grammetjes.
Maar idd, renners als Devolder zijn er idd niet zoveel en daarom kun je dat als opmerkelijk zien.
Groet Boris, gewoon een lekker, klein, dik, @!#$ menneke, niet meer en niet minder.
Wat hadden jullie verwacht? Een TV programma moet ook verstaanbaar zijn voor “normale” mensen die nog niet zoveel over wielrennen weten als de gemiddelde gebruiker van wielrennen.prikpagina.nl. Het is goed voor de sport als meer mensen de basics leren en als toprenners ook een keer zonder de bekende dopingvragen van andere journalisten in beeld komen.
Ik vond dat Boogerd het goed gedaan heeft en dat er toekomst in zo'n programma zit. Daardoor dat het zo kort was kon er geen echte diepgang in komen maar er komen nog wat afleveringen dus afwachten denk ik.
In welk ander programma zie je zo veel toppers uit het wielrennen bijelkaar….dit vind ik wel heel leuk.
En Boris…… ehm, laat maar…. cheers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?