Voorsprong 6: 9 minuut 40
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk heb Bozic gisteren al opgeworpen als geschikte man voor de Gold Race, maar dat zal je niet gelezen hebben. Nu hij in de vlucht zit denk ik er toch iets anders over, zeker omdat Bozic veel meer inspanning heeft moeten doen dan de andere 5 (hij heeft een gat van meer dan 2 minuten in zijn eentje dichtgereden) .
Terpstra en Bertogliati hebben allebei al bewezen de inhoud te hebben voor een dergelijke onerneming, Bozic nog niet. Overigens onderschat ik ook zeker Klimov niet.
Leuke kopgroep die niet teveel speelruimte mag krijgen.
Cyclad: dat had ik inderdaad niet gelezen. Bozic is een klasbak die zichzelf volgens mij een beetje onderschat. Ik ben met je eens dat als hij werkelijk in zijn eigen kansen zou geloven, hij hij in het peloton had moeten blijven om in de finale een rol te spelen. Maar goed, Vancansoleil had niemand mee en dus moest er iemand verantwoordelijkheid nemen denk ik. Dat Bozic een zijn eentje naar voren is gereden bewijst zijn vorm en klasse.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?