Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"Dekker ook klant in Matschiner"

• JasperK

''Dat klopte niet.''

Dat klopt inderdaad niet. Riccò werd in eerste instantie eraf gereden door Evans en de rest, pas toen het bij de achtervolgers stilviel kon hij weer terugkomen.

• gerd

Eigenlijk dateert mijn wantrouwen al van veel eerder dan die Touretappe.

In de Giro van 2007 waren Ricco en Piepoli oppermachtig in de rit naar Tre Cime di Lavaredo en toen maakte ik mij die bedenking reeds.

Ik ben toen die hele (nochtans aantrekkelijke) Saunierploeg beginnen wantrouwen. En ja wat Cobo betreft dus ook.

Ik geef toe dat dat ongefundeerd wantrouwen is, maar er is al vaak gebleken dat mijn intuïtie jammer genoeg dikwijls juist is gebleken. En zoals herhaaldelijk gezegd: ik vind dat doodzonde, het vergalt mijn plezier. Maar het is niet anders.

• JW

Voor de reacties van andere prikkers over de zaak Leukemans voel ik me uiteraard niet verantwoordelijk.

Wat me wel opvalt is dat ik op de site van De Morgen het door al die Belgische media braaf gekopieerde Dekker-bericht niet tegenkom. Wél een interview met Dekker waarin hem vragen over de zaak worden gesteld:

http://www.demorgen.be/dm/nl/3826/Sport/video/detail/824673/Thomas-Dekker-Nee-ik-ken-die-dopingdokter-niet.dhtml

Dat is (tenzij de papieren versie een ander beeld brengt) inderdaad een andere manier van wielerverslaggeving.

(En Smeets en Wuyts entertainers ?? M.i.niet. André van Duyn is een entertainer, zij zijn in de eerste plaats journalisten. )

• Ercee

200 berichten gepost en niemand die dit gelezen heeft? Wat je noemt een geruchtencircuit.

http://www.focus.de/sport/mehrsport/radsport-niederlande-droht-doping-skandal_aid_391539.html

PS de ‘bron’ van Focus is dus \'iemand\' die weet wie er op de lijst staat van het Sonder Kommando (SOKO) Doping van de Bundeskriminalambt. Sterke journalistiek, maar niet heus.

• diravi

Dat staat dus sinds vandaag erop. Ik had gisteren en vanmorgen al bij ‘suchen’ Kohl, Rasmussen, Dekker ingetikt, maar toen vond de zoekmachine niet dit stuk, nu dus wel.

• JW

Om precies te zijn dateert dit bericht van 20 april 2009, 13.29 uur !

Al die Duitse en Belgische media (inclusief Wuyts) hadden gisteren last van helderziendheid….

• JW

"Niederländer sollen es auch getan haben

Nach FOCUS-Informationen sollen neben Kohl und der Wiener Triathletin Lisa Hütthaler die beiden niederländischen Profi-Radler Thomas Dekker, 24, und Michael Boogerd, 36, Matschiner-Kunden gewesen sein. Dekker hat die Vorwürfe mittlerweile dementiert.."

Plus op een volgende bladzijde nog het noemen van de belangrijkste prestaties van Boogerd en Dekker.

En meer is in het hele artikel niet te vinden !!

Pulp ! (wat kun je er anders over zeggen ?)..

• gerd

De timing is ook zo bizar.

Dat dit net bekend gemaakt wordt op de dag van de Amstel vind ik niet kunnen, zelfs als het geen loos gerucht zou blijken te zijn.

Precies die timing doet mij twijfelen aan de goede bedoelingen van de instantie die dit bericht plaatsten…

• Pietje

Nou, dat vind ik niet…

Als een ander een fout maakt, geeft dat jou geen vrijbrief om diezelfde fout te maken. Ook niet als iedereen het doet. Je hebt toch je eigen principes, je weet wat goed en kwaad is? Dan laat je dopinggebruik wel uit je hoofd. Er zijn geen excuses of verzachtende omstandigheden voor, het blijft ten alle tijden fout.

• Proost!

Gerd, dat L geen dopingzondaar is zal toch wel niet alleen hier worden weggelachen maar waarschijnlijk ook door heel wat mensen in jouw land. Hij is daar namelijk veroordeeld en heeft afgezien van beroep.