Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schorsing Theo Bos

• Museeuw

Sub Culture, Bos zou toch sowieso geschorst moeten worden vanwege zijn nationaliteit?

• Bas Dollevoet

Mooie comment ;)

• Sub Culture

Ik was toen 10 jaar ofzo en volgde het wielrennen niet zo goed.

Een drinkbus in volle sprint gooien is ook niet goed te praten natuurlijk, maar dit is toch nog een slag erger hoor.

• JasperK

Volstrekt bizarre actie. Inderdaad nog nooit zoiets gezien.

Ik weet niet of een zware straf echt terecht is. Ik kan me niet voorstellen dat Bos dit effect in gedachten had, tenzij hij zelfmoordneigingen heeft. Natuurlijk zit hij volstrekt fout, je moet je handen gewoon thuis houden in de sprint, maar dit gebeurd zo vaak, en ‘'alleen’' omdat het nu ernstiger gevolgen heeft is nog geen reden om ineens met zware straffen te dreigen.

• Blueprint

Dit is echt waanzin. In het voetbal is shirtje trekken goed voor een gele kaart, maar op de fiets kan dat natuurlijk echt niet. Zijn er reglementen voor zulke wandaden?

• Bas Dollevoet

“maar dit is toch nog een slag erger hoor.”

Laten we het hier maar op houden dan ;)

“Ik was toen 10 jaar ofzo en volgde het wielrennen niet zo goed”

• en

Toen was er geen valpartij, dus het was minder erg. Hoera voor moral luck!

• Leon

Mooi dat Sub dit nog even aanstipt. De oranje bril van sommigen hier is wel erg wazig. Al ben ik wel met Robin eens dat deze actie erg vreemd is aangezien Bos ook zichzelf lanceert.

Buiten beeld deed Impey dus ook iets stouts, de jury is dus ofwel erg laf, ofwel omgekocht.

• Herogewier

Welke beelden zien jullie dan, het enige wat ik gezien heb is de beelden van eurosport (en hier onli natuurlijk) maar dan zie je het pas vanaf het moment dat ze al bjina naar de vlakte gaan en niet wat er vooraf heeft afgespeeld. Op basis van die beelden is er weinig vante zeggen. Wanneer dan gezegd wordt dat ook Impey zich misdraagde zal er meer gebeurd zijn. Praat niet goed dat hij dit doet, maar legt het al wel wat meer in zijn verband lijkt me.

• Blueprint

Wat er verder ook gebeurd is, iemand in volle sprint van zijn fiets trekken is gewoon ‘not done’.