Sub Culture, Bos zou toch sowieso geschorst moeten worden vanwege zijn nationaliteit?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVolstrekt bizarre actie. Inderdaad nog nooit zoiets gezien.
Ik weet niet of een zware straf echt terecht is. Ik kan me niet voorstellen dat Bos dit effect in gedachten had, tenzij hij zelfmoordneigingen heeft. Natuurlijk zit hij volstrekt fout, je moet je handen gewoon thuis houden in de sprint, maar dit gebeurd zo vaak, en ‘'alleen’' omdat het nu ernstiger gevolgen heeft is nog geen reden om ineens met zware straffen te dreigen.
Welke beelden zien jullie dan, het enige wat ik gezien heb is de beelden van eurosport (en hier onli natuurlijk) maar dan zie je het pas vanaf het moment dat ze al bjina naar de vlakte gaan en niet wat er vooraf heeft afgespeeld. Op basis van die beelden is er weinig vante zeggen. Wanneer dan gezegd wordt dat ook Impey zich misdraagde zal er meer gebeurd zijn. Praat niet goed dat hij dit doet, maar legt het al wel wat meer in zijn verband lijkt me.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?