En vele malen erger dan dopinggebruik!!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVan Rabosport.nl:
Nico Verhoeven verdedigde zijn sprinter na afloop ook. “Het lijkt er op de tv-beelden vanuit de helikopter inderdaad op, dat Theo Impey naar de grond trekt, dat zal ik niet ontkennen. Maar de waarheid ligt toch even anders. Impey dreigde Theo klem te zetten tegen de hekken. Theo weert dat af met zijn arm. Impey raakt uit balans, komt nog meer de kant van Theo op en daarna is er geen houden meer aan. Er is geen enkele sprake geweest van bewust naar de grond trekken.” Die lezing hoefde de ploegleider niet eens aan de jury voor te leggen. Verhoeven: “Zover kwam het niet, want ze maakten er helemaal geen punt van.”
Iets uitgebreider, van rabosport.nl
Bos leek de Zuidafrikaan bij de val naar de grond te trekken. Daarbij kwamen beide renners in de hekken terecht. Bos liep een paar schaafwonden op. Impey enkele bloedende wonden. Hij is voor onderzoek naar het ziekenhuis. Ploegleider Nico Verhoeven sprak na afloop kort met de jury over het voorval, maar die zag geen aanleiding om een zaak tegen Bos te starten.
Nico Verhoeven verdedigde zijn sprinter na afloop ook. “Het lijkt er op de tv-beelden vanuit de helikopter inderdaad op, dat Theo Impey naar de grond trekt, dat zal ik niet ontkennen. Maar de waarheid ligt toch even anders. Impey dreigde Theo klem te zetten tegen de hekken. Theo weert dat af met zijn arm. Impey raakt uit balans, komt nog meer de kant van Theo op en daarna is er geen houden meer aan. Er is geen enkele sprake geweest van bewust naar de grond trekken.” Die lezing hoefde de ploegleider niet eens aan de jury voor te leggen. Verhoeven: “Zover kwam het niet, want ze maakten er helemaal geen punt van.”
Verhoeven weet zeker dat de lezing van zijn renner klopt. “Ik twijfel er niet aan. Theo gaat even de klassementsleider naar de grond trekken en dat wetende dat hij zelf ook zwaar gaat vallen…… Zo steekt de wereld niet in elkaar. Bovendien is Theo Bos een zuivere en faire sprinter zoals ik hem tot nu toe heb meegemaakt. En zelfs TV-beelden zijn niet altijd glashelder.”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?