Theo, hoelang denk je in het profpeloton te te rijden?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWat een klootzak die Bos… Ik begrijp niet dat er mensen zijn die Theo Bos in het gelijk stellen. Op de beelden is duidelijk te zien dat hij totaal niet gehinderd wordt. Zijn aktie is niet goed te keuren, ook al is er iets voorgevallen of zit je in het heetst van de strijd. Een flinke sanctie is wel op zijn plaats, wat mij betreft een verbanning uit de Raboploeg.
Het probleem is dat je niet ziet wat er achter Bos gebeurt… Op deze beelden lijkt het idd dat Bos hem (en zichzelf) de hekken in knalt. Het zou kunnen zijn dat er achter Bos iets gebeurt wat wij niet kunnen zien, bijv. dat iemand tegen zijn achterwiel aanrijdt op het moment dat Bos Impey een duwtje tegen de schouder wil geven omdat hij ingesloten drijgt te raken. Vervolgens houdt Bos Impeys shirtje vast mogelijk om zijn evenwicht te bewaren?
Het is ver gezocht maar ik kan me toch ook niet voorstellen dat Bos hem met opzet op deze manier de hekken in gooit want nu neemt ie zichzelf ook mee in de val, beter had hij hem dan naar rechts geduwd…
Nja hopen dat er egens nog een keer betere beelden te voorschijn komen…
Ik heb het incident vele malen gezien, dat wil zeggen, hoe Theo Bos de iets voor hem rijdende Daryl Impey met één vaardige (vechtsport) wegwerpbeweging in de dranghekken doet belanden. Maar ik heb dus niet gezien, wat er allemaal aan vooraf ging, laat staan hoe dit dan allemaal juist te interpreteren.
Het leek me bepaald ook geen natuurlijke afweerreactie van een renner, die dreigt in de dranghekken te belanden.
De actie van Theo Bos zag er voor mij dus uit als heel “bewust” uitgevoerd!!
Ik realiseer me echter ook, dat mensen/renners, in bepaalde omstandigheden in staat zijn tot een zogenaamde “kortsluitreactie”, d.w.z. iets doen, waarvan zij zich seconden ervoor niet bewust waren, dat ze dit zouden gaan doen of zelfs zich niet tot een dergelijke aktie toe in staat achtten.
De klap, die Boogerd na een TDF etappe eens wilde uitdelen of ook uitdeelde (daar wil ik even van af zijn), was hiervan ook een typisch voorbeeld.
Theo Bos fors schorsen: ik weet het niet. Je mag vermoeden, dat er te veel aan vooraf is gegaan. Maar dit incident toont volgens mij wel aan, dat Theo behalve een fysiek tekort nu ook een mentaal tekort heeft.
Kloteactie van Bos, maar iedere topsprinter moet nu eenmaal eens zo een actie maken, liefst als je net aan de grote port klopt, kwestie van even je visitekaartje afgeven, de volgende keer dat er een collegakrabber hem uit een wiel komt d/wringen denkt hij wel twee keer na. Brwn zit de laatste jaren ook redelijk comfortabel in het wieltje.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?