Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klasbak Kroon

• Boris de Löwikfan

Karsten, ik heb een diep ontzag voor je, en wil je bedanken voor elke seconde dat ik vandaag op het puntje van mijn stoel naar de televisie heb zitten schreeuwen. De Turm zal weer voor jou zijn, en dat zal in Nederland wederom in alle stilte voorbij gaan. Succes in Luik en Hoei deze week, ik wens je alle schoons. Je bent mijn voornaamste hoop voor Mendrisio. Je kunt het, ik weet het zeker. Vang die vis, en

GIVE EM HELL

Beter goed gejat dan slecht verzonnen, en sta helemaal achter dit betoog van Kaasie.

Groet

• rudi

Ik vond hem grote klasse.

• hendrik

Volgens mij begrijp je me niet echt. In wil niets af te doen van de prestatie van Kroon, Gesink en Ivanov. Ik reageer op Kaasploeg en enkele andere prikkers die beweren dat de 3 sterksten vooraan zaten, waar ik het niet helemaal mee eens ben.

Mochten ze met zijn drieën van de rest zijn weggereden op de Keuteberg waren zou ik jullie gelijk geven. Een aantal sterke renners zaten door (slechte) tactische overwegingen niet mee vooraan zaten. Je kan dan dus onmogelijk hun sterkte inschatten ten opzichte van het drietal vooraan.

Wie nu echt de sterksten waren zullen we nooit weten.

Ik vind het trouwens erg leuk aan wielrennen dat de sterkste niet noodzakelijk wint.

Allemaal niet zo belangrijk trouwens :)

• Martijn

Ik denk dat ik je wel begrijp. Jouw stelling is dat de maatstaf voor een sterke wielrenner bepaald is aan de hand van de fysieke conditie, en daar wijkt mijn mening af van die van jou.

De sterkste wielrenner moet meer dan alleen fysieke conditie hebben. Daar komt ook intelligentie bij kijken wanneer het tactiek betreft.

Dat de renner met de beste fysieke conditie vandaag wel of niet gewonnen heeft kan ik je niet vertellen. Misschien was dat Freire wel….. De sterkste renner in het algemeen, dus tactisch, fysiek, etc alles bij elkaar was wel Ivanov. Dus de sterkste renner heeft gewonnen.

• Paul, uit het verre Smeermaas

Buiten dat Karsten vandaag groots was als renner is hij ook groots als mens.

Paul, uit het verre Smeermaas

• dj

Gisteren dit topic gemist, dus vandaag alsnog: Karsten is een held!

• Steven V

Gesink deed het geweldig. Op het juiste moment weggaan. Ik zag ‘m gaan en ik dacht dit is jouw moment. Een betere timing was er niet, gewoon jammer voor Gesink dat Kroon en Ivanov d’r nog bijkwamen. Wel mooi voor de koers.