Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gesink mist Waalse Pijl

• Gilberto

Dat valt vies tegen!

• Rabo Fan

Dit is echt jammer,hij had dit jaar echt een goeie kans om te winnen.

Hopen maar dat hij zondag in Luik wel weer aan de start staat.

• BtH

Hopen dat Gesink NIET start in LBL. Aanhechtingen zijn vreselijk riskant ivm met overbelasting en lange hersteltijd. Als hij echt een scheurtje in zijn pees heeft, hoop ik enorm dat Rabo hem niet opstelt, zodat de rest van het jaar niet in gevaar komt. Zeer spijtig gezien zijn huidige vorm.

• hugo

Hmm, flinke tegenvaller, Nja, vond hem ook wel er moe uitzien na race moet ik zeggen, had hij wel genoeg rust gehad om de wp nog tot een podium te rijden…

• Mazter

Ach, Freire start nog, dus helemaal kansloos zijn ze niet.

• JasperK

Erg jammer. Maar ja, dit is zo ongeveer de eerste keer dat Gesink pech heeft in zijn profcarrière, het moest wel een keertje tegenzitten.

• Sub Culture

Jammer, was toch een mogelijke winnaar.

Hoe zit het met zijn kansen op starten in Luik?

• Rabo Fan

“Robert kan nu twee dagen niet fietsen en zal donderdag moeten kijken of hij pijnvrij is”, aldus Dion van Bommel, teamarts bij de Rabo Wielerploeg.

Even afwachten dus……….

• Sjors

Verdorie. Ik dacht echt dat hij zou gaan winnen. Hij maakte een verdomd goede kans.

Nouhouu.

• Jonge Garde

Pees, hmmm…. niks forceren. Voor je het weet ben je nog verder van huis met het oog op de Tour.