Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gesink mist Waalse Pijl

• Casani

Ideaal dit, beetje gedwongen rust (ervanuitgaande dat de blessure snel en volledig hersteld) kan geen kwaad wellicht. Hij heeft nu een vormpiek, dus dat is prima. Met het oog op de Tour zou het wellicht “to much” zijn om in zowel de AGR, WP als LBL voor het podium te gaan. Zie Thomas Dekker vorig jaar. Opzich is de algehele teleurstelling wel begrijpelijk, hij zou een winstkans hebben gehad. Maar deze blessure is natuurlijk wel een signaal van zijn lichaam: Even rustig aan doen.

• Marcos

Vergelijken met Dekker is onzin, tuurlijk is het wel mogelijk om in alle 3 heuvelkoersen voor het podium te gaan met het oog op de Tour.

• Cyclad

Hmm, zo'n blessure is geen sinecure. Ik vrees ook voor L-B-L. Donderdag weten we hopelijk meer.

• Goozzer

Vorig jaar heeft hij ze ook alle drie vól gereden, dus Gesink moet daartoe zeker in staat zijn. De vergelijking met Dekker gaat totaal mank: Dekker heeft nog nooit een volledig seizoen lang zijn niveau kunnen behouden. Hetzij in het voorseizoen, hetzij in het naseizoen. Hij kwam altijd wel iets tegen…

• JW

Precies !

• Arjan

Kijk dan kan TD woensdag mooi de Waalse Pijl winnen. Ik heb er vertrouwen in

• Cyclad

En dat baseer je louter op het optreden van TD in de AGR?

• MWF

Er kan pas sprake zijn van een gedevalueerde Waalse Pijl als de Muur van Huy een stuk zou zijn afgegraven en minder stijl zou zijn.

Of Gesink of wie dan ook wel of niet meedoet maakt me geen zier uit.

Wel lullig dat iemand , wie het ook is , met een blessure zit.

• Cyclad

Kijk nou! Zowaar enige compassie bij MWF voor iemand die hij niet persoonlijk kent ;-)

• kees

laat hem dan ALSTUBLIEFT niet starten in LBL

er komen nog zoveel hoogtepunten voor deze renner (laten we hopen), nu aub niets overhaasten