Uiteraard is de Belg erg gericht op de Belgische renners !
Ik vind hoor bij de Belgen wel erg vaak de opmerking
“Waarom niet ” als commentaar of aanvulling.
Maar ja we hoeven niet naar Belg of Ducrot allen te kijken
Je zapt dan toch gewoon weg
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe reacties bewijzen een beetje dat het zapgedrag aan beide kanten van de grens een beetje overeenkomt. Je hebt een duidelijke voorkeur (in mijn geval BRT), en als het verveelt stap je es even over naar de ander.
Het aantal kijkers dat naar Eurosport zapt lijkt me klein. In Touruitzendingen of Henninger Turm stak ik ook nog wel es even over naar de Duitsers.
Ik kijk enkel naar de NOS tijdens de Tour de France wanneer ze op Sporza tijdens een integrale bergrit overschakelen naar het journaal van 13h.. Het commentaar op de NOS is wel bijzonder saai en volgens mij zijn er ook te veel stille momenten.
Wel vind ik Studio sportzomer met Mart Smeets stukken beter dan het tour-programma van Karl Vannieuwkerke..
Lucas, wat mij betreft sla je de spijker bovenop z'n spreekwoordelijke kop. Als mens heb ik helemaal niets tegen Maarten Ducrot. Maar als niet wielrenner (toerrijder en triatleet), begrijp ik werkelijk geen snars van dat hij zo weinig verstand van zaken heeft.
Ik kijk ook liever naar de Belg. Al wordt ik wel eens doodziek van dat een linkeballende belg door de BRT steevast “slim koersend” wordt genoemd. En ieder ander die dit doet ze uitgemeten krijgt.
Studio sportzomer staat daarintegen weer ver boven alle andere tourprogramma's. Dit vindt ik werkelijk zelfs een leuk TV programma.
Ik doe mijn meeste boodschappen bij Albert Heyn. Honderd meter verderop zit ook een C1000. Daar haal ik wat specifieke dingen op, of ik kom er wanneer iets is uitverkocht in AH. AH sluit in zijn algemeenheid iets beter aan bij mijn inkoopvooekeur en is tevens iets dichterbij. Nooit is het in mij opgekomen om AH per definitie de betere supermarkt te noemen. Niemand in mijn omgeving voelt de behoefte een ander te overtuigen voor de ene supermarkt, of voor ‘dom’ te verslijten als hij bij de ‘verkeerde’ komt.
Het is niet veel anders met VRT en NOS. Je pikt naar persoonlijke smaak en behoefte het signaal op van je voorkeur. Op momenten dat dit signaal niet aan je eisen voldoet, pik je even het andere signaal op. Maar waarom hebben zoveel mensen altijd de behoefte om de ene zender/commentator als minderwaardig af te schilderen? Waarom neemt men aan dat voorkeur voor de ene zender of commentator iets zou zeggen over de kennis van de consument? Kies naar eigen behoefte en ervaar de veelsoortigheid en de ruimere keuze als een pre.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?