Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dagelijkse portie VDB

• Wanny

Vandenbroucke weer zonder sponsor

Van onze Telesportredactie

BRUSSEL - Frank Vandenbroucke moet opnieuw op zoek naar een sponsor. De veelbesproken Belgische profwielrenner heeft, evenals zijn ploegleider Nico Mattan, tot nog toe van de huidige geldschieter geen euro gezien.

andenbroucke stapte weer op de racefiets na een reeks van schandalen rond zijn persoon. Hij maakt deel uit van de Cinelli-ploeg en zijn conditie heeft iedereen in de wielerwereld verrast.

Manager Rudi Dubois zoekt naar een oplossing op korte termijn. “Ik kan geen tienduizenden euro's op tafel leggen voor VDB en Mattan. Maar ik wil me sterk maken voor een oplossing, omdat Vandenbroucke weer een alleszins acceptabel niveau etaleert”, zo liet Dubois in het Belgische dagblad Het Laatste Nieuws weten.

• Rudy Tek

VDB heeft inmiddels toch wel een transfer naar een grotere ploeg afgedwongen?

Astana mss?

• Pietersens

Rock Racing.

• Nino

Welke finale van een grote koers heeft VDB dan gereden om een grotere ploeg af te dwingen? Begrijp me goed, dit is geen kritiek op VDB. Maar ik heb hem nog niet veel in beeld gezien.

• Keuteberg

Hij heeft een etappe gewonnen in de Boucle l'Artois en was daar top 3 in het eindklassement geloof ik

• Catena

Ja was derde in het klassement.

• Andere Peter

Het antwoord op je vraag moet natuurlijk zijn: LBL '99, Avila.

Ik denk dat Rudy dit cynisch bedoelde, Nino. Ik ook, trouwens.

• JW

VDB ? Die naam zegt me helemaal niks

• Pietersens

Het is ook geen naam, het is een afkorting.

• Joris

Wat een afgang, heb hem zelf zien opgeven afgelopen zondag in Rund um Düren.

Dit is echt einde verhaal/ einde VDB