Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dagelijkse portie VDB

• Frans Fasee

Je bedoelt patattekes? met een pint?

• PietvZ

“(ik ben er trouwens van overtuigd dat er dan veel meer toeschouwers zouden zijn).”

Nóg meer gekken langs het parcours?

• Westvlaming

Ter info:VDB eindigde 9de vandaag bij de Elites zonder contract in De Haan op 144 deelnemers.

• Andere Peter

1. Trauma-1974 is honderden malen groter dan dat vliegje in ons oog van 1999.

2. Je hebt wel gelijk dat deze herinnering veel NL'ers ergert. Het was Boogerds sterkste moment in een klassieker, denk ik. Van VDB weten we wel zeker dat hij niet met toegestane middelen streed. Hij heeft het met zoveel woorden wel gezegd, hoor. Het was alleen zo'n slappe bekentenis: ‘ze deden het allemaal’.

3. Dat jij Boogerd een dergelijke beschuldiging aandoet, op basis van het feit dat er veel ongefundeerde aantijgingen zijn, valt me van je tegen. Voor mij is Boogerd niet schoner dan de doorsnee-renner in de periode 1995-2007.

4. België's worsteling met VDB's ongekende zelfverzekerdheid heb je treffend verwoord.

5. Een echte Belg eet geen friet uit een pakje, maar uit een zakje.