Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Topic: Flèche Wallonne 2009

• Ron Meijers

P.S. Ook een kunst hoor, wieljesplakken en ‘er niet af te krijgen zijn’. Maar inderdaad tot een hogere kunst verheven door Evans en Leipheimer (hoewel die wat attractiever rijdt de laatste jaren). En als je niet beter kunt, d.w.z. simpelweg geen versnelling in huis hebt, kun je het ‘m niet kwalijk nemen. Maar dan moet je inderdaad niet zeuren als iemand je d’ruit spurt, wat vandaag goed zou kunnen gebeuren. Ik houd het op Cunego.

• Stephan

Hij versloeg anderhalve week geleden Cunego nog in een sprint….

Maar ook mijn favoriet is hij niet :P

• Art

15'30".

• Rabo Fan

J. Rodriguez gaat vandaag iedereen uit het wiel knallen!

• Blueprint

Ik gun het Moreau wel :)

• Slimmerd

Lekker voorsprongetje voor die twee, al heb ik geen idee wat de te rijden afstand nog is. Wie laten zich overigens zien op kop van het peloton of gebeurt daar echt nog niks??

Verder is natuurlijk duidelijk dat Nibali vandaag met 2 vingers in de neus zal winnen.

• Daniel

Nog 119 km, voorsprong nu 15.00. De topploegen met favorieten zijn gaan rijden.

• Daniel

nog 14.30

• Lennart

Moreau gevallen…

• Gert

Het is een ASO koers dus ik gok dat Beppu voorop blijft. Wordt een mooie overwinning van Skil, waarmee ze maar weer eens duidelijk maken dat het hun tourstart zeer terecht is.