Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waalse pijl anti-climax?

• Frans Fasee

Maarten Ducrot sprak met Lowik, en deze vertelde dat in de tijd dat hij bij Rabo reed, menig Nederlandse renner met klamme handjes in de bus zat, oftewel faalangst, omdat resultaten van ze werd verwacht.

Rabobank is de oudste wielerploeg in Nederland, en dus blokkeerde menig Nederlandse renner, omdat ze de druk van het Nederlanse publiek op zich voelden.

Voeg ik eraan toe, het is opvallend hoeveel Raborenners in het verleden tegenvielen, en als ze naar een andere ploeg vertrokken ineens goed gingen presteren. Of kwamen van een ploeg waarin ze goed presteerden en bij Rabo geen uitslagen meer reden.

Wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn ?

• koen

Of P.R. en R.V.V. leuke wedstrijden waren ! De winnaars waren al bekend bij het van start gaan !

• Alpenroosjes

De wedstrijd was best leuk om naar te kijken. Veel aanvallen en levendig koersverloop. Dat deze wedstrijd beslist wordt op de muur van Huy is niets nieuws en wist iedereen van te voren.

Het enige teleurstellende was mijn inziens de winnaar. Man, wanneer sodemieterd die l.. nu toch eens op. Wel knap ook natuurlijk, maar toch vooral uitermate irritant. Tot 1,5 km voor de finish is die gast niet 1x in beeld geweest… :-( Ik heb ronduit een aversie tegen zijn manier van rijden. Krijg er rode vlekken van in mijn nek… :o

• Proost!

Van alle anonieme meerijders was hij wel het snelste. En daar gaat het toch om.

Prima prestatie trouwens van Löwik.

• Soigneur

Laat dat “nederlandse” maar weg, want dat zij Ducrot ook niet.

Hij had het erover dat andere renners opkijken tegen Rabo en dat sommige raborenners niet met die druk kunnen omgaan…nederlander danwel buitenlander.

Dat zie je idd ook terug in je betoog dat bepaalde renners ergens anders beter presteren dan bij Rabo (zowel nederlanders als buitenlanders)

Overigens kunnen ze hier in de opleidingsploeg al aan wennen want daar is het neits anders.

• Westvlaming

Hey Sub,ben jij dan een Brusselaar die naar de Belgische kust getrokken is?

• Frans Fasee

Met alle respect Soigneur, jouw reactie zit evenvol met taalfouten als met onzin. Van een schaal 1 tot 10, een 10.

Elke bewering van je is volstrekt idioot. Allemachting jong.

Zelden een dergelijk domme reactie gelezen. Waarom heb ik dat weer?

• kwal

Waar is Rabobank

• peter

Er is gekoerst vanop 80 kilometer van de aankomst. Een echte wielerliefhebber kan dit toch niet saai vinden. En Davide Rebellin is de misschien wel regelmatigste coureur van de jongste 15 jaar. Dat verdient allen maar respect.

• Massimo

Precies!