Sory, ik liet me effe gaan. Gister had je ook al een zeer acceptabel stuk, en dat heb ik ook gezegd:)
Ik kan er nog geen zinnig woord over kwijt. Ik hoop echt dat hij de Tour wint, ervan uitgaande dat Gesink daar nu nog niet sterk genoeg voor is. Dat lijkt me vrijwel zeker zo, dus ik hoop op Lance. Ik ben nu 19 jaar, en mijn eerste wielerjaren, toen ik enkel de Tour keek, zag ik Armstrong winnen. Wat een charisma, wat een power. Ik ben echt blij dat hij weer terug is, om het nog één, zo niet twee keer te proberen.
Wat zijn ploeg betreft, ik vind het wel een beetje jammer, vooral omdat ik persoonlijk daar de twee beste ronderenners vind rijden, meneer Contador en meneer Leipheimer. In feite zal er eentje afvallen, vrijwel zeker Leipheimer.
Dat is meteen een Tourfavoriet minder, en dat maakt het minder open.
Aan de andere kant is dat gunstig voor Armstrong natuurlijk. Hij is een concurrent kwijt.
Je kan er lng en kort over praten, maar je kunt het gewoon niet zeggen. Als ik moest kiezen; Tourwinst of niet, dan zeg ik JA! Vooral omdat ik Armstrong nog nooit heb zien verliezen, en dat gewoon niet echt bij me opkomt dat dat ook kan. Maar goed, aan alles komt een eind, en dat zou zo maar eens kunnen zijn.
Zoals Maarten Ducrot altijd zo mooi zegt; we gaan het meemaken.