Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan L.A. de Tour winnen?

• Gijsje

Ik denk tot aan msr zat hij op koers. Daarna jammergenoeg gevallen!!Daarna weer rustig opbouwen naar giro waardoor hij met wat achterstand aan giro begint!!De basis is er wel maar hertselvermogen en explosief een berg oprijden nog niet. Daarvoor is de giro uitermate geschikt. Als hij die goed uitrijdt en daarna ouderwets nog hard traint dan wordt het een groots gevecht in Tour!!

Als hij in de giro voelt het betert niet dan zal hij knechten maar als hij voelt ik word elke dag sterker dan staat maar 1 ding in zijn ogen en dat is winnen!!Ik geloof 100% dat hij de tour kan winnen!!

• zabirskie

Ik denk niet dat Armstrong de Tour zal winnen. Niet zozeer vanwege zijn leeftijd, maar om twee politieke redenen:

Allereerst denk ik dat Armstrong, gezien zijn politieke ambities, een risico op een schandaaltje zo veel mogelijk wil uitsluiten. Het oprakelen van de dopingverhalen rondom zijn persoon (hoe ongefundeerd ze soms ook zijn) zal zijn imago schaden en zijn ambities in gevaar brengen. Daarom denk ik dat hij verder aan de veilige kant van het (dunne) lijntje tussen wat wel en wat niet mag gaat zitten. Dat kost een paar procentjes prestatie, maar levert wel veel minder risico's op.

Hiermee bedoel ik overigens niet te impliceren dat Armstrong eerst gedopeerd rondreed en nu niet (dat weet niemand zeker), maar eerder dat hij bijvoorbeeld minder risico's meer met, ik noem maar iets, neusdruppels en hoogtestages zal nemen. Renners zoeken het randje op van wat mag (en gaan er soms iets overheen). Armstrong zal dit schaduwgebied m.i. wat meer mijden.

De tweede reden is dat Contador de toekomst heeft en Armstrong niet. Als je Bruyneel bent, ben je verslaafd aan het succes van het winnen van de Tour. Contador te vriend houden is bijna een garantie op nog een paar tourzeges en Bruyneel zal niet het risico nemen de relatie met Bertje op het spel te zetten.

Daarom gaat Armstrong niet meer dan 1 sterretje in mijn VSS krijgen.

• Diazz

nee

• krabber

Veel vraagtekens. Hoe goed is hij teruggekomen na 3 jaar? Heeft hij al iets echt noemenswaardigs laten zien (in het verleden wou hij nog wel eens een Nederlander aan de overwinning in AGR helpen, zo goed was hij in het voorjaar al..)? Hoe snel hersteld hij van z'n sleutelbeenbreuk?

Als Contador goed is in juli dan wint hij. Daar staat geen maat op. Contador is de beste bergop en z'n tijdrit is ook supergoed inmiddels.

Kan het zijn dat een derde binnen Astana met de hoofdprijs ervandoor gaat… Kloden bijvoorbeeld. Het talent heeft hij zeker!

• Inigo

Dan denk ik eerder aan Leipie Leipheimer

• Lucas

Als iémand het zou kunnen is, dan is het Armstrong wel, maar ondanks dat zeg ik: nee (95% zeker)..

• Sjors

Zooooo heej. Die kredietscrisis slaat erin he! Werkloos zeker?

• Sjors

Sory, ik liet me effe gaan. Gister had je ook al een zeer acceptabel stuk, en dat heb ik ook gezegd:)

Ik kan er nog geen zinnig woord over kwijt. Ik hoop echt dat hij de Tour wint, ervan uitgaande dat Gesink daar nu nog niet sterk genoeg voor is. Dat lijkt me vrijwel zeker zo, dus ik hoop op Lance. Ik ben nu 19 jaar, en mijn eerste wielerjaren, toen ik enkel de Tour keek, zag ik Armstrong winnen. Wat een charisma, wat een power. Ik ben echt blij dat hij weer terug is, om het nog één, zo niet twee keer te proberen.

Wat zijn ploeg betreft, ik vind het wel een beetje jammer, vooral omdat ik persoonlijk daar de twee beste ronderenners vind rijden, meneer Contador en meneer Leipheimer. In feite zal er eentje afvallen, vrijwel zeker Leipheimer.

Dat is meteen een Tourfavoriet minder, en dat maakt het minder open.

Aan de andere kant is dat gunstig voor Armstrong natuurlijk. Hij is een concurrent kwijt.

Je kan er lng en kort over praten, maar je kunt het gewoon niet zeggen. Als ik moest kiezen; Tourwinst of niet, dan zeg ik JA! Vooral omdat ik Armstrong nog nooit heb zien verliezen, en dat gewoon niet echt bij me opkomt dat dat ook kan. Maar goed, aan alles komt een eind, en dat zou zo maar eens kunnen zijn.

Zoals Maarten Ducrot altijd zo mooi zegt; we gaan het meemaken.

• JW

VDB ??? Wie is dat nou weer. Bij welk PT-team rijdt hij ?

• JW

Klöden niet. Werd er vandaag in Italië ook alweer af gereden. Kan een keer een goeie tijdrit rijden, maar niet meer een klassement in Tour of Giro.