Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan L.A. de Tour winnen?

• DeRosa

Slap argument………kwetsbaar!!!!!

Je wint of je wint niet en dat heeft niets met kwetsbaarheid te maken, is er dan 1 renner die niet kwetsbaar is en dus onoverwinnerlijk??????

Iedere renner is kwetsbaar zeker als het om val partijen gaat…….maar als hij niet meer durft……dan is dat heel wat anders…….duidelijk!

• Lucien Buysse

Ben jij wel helemaal in orde?

• DeRosa

Yep, helemaal!!

• Andere Peter

Ik heb het niet gehad over ‘betere’ of ‘slechtere’ ontwikkelingen. Jij hebt blijkbaar een zeer nauwe blik over winnen en verliezen. Ik zie dat een stuk ruimer. De sport kent gelukkig meer winnaars dan degene die eerste wordt.

• DeRosa

Dat iemand van zich zelf kan winnen door het verbeteren van persoonlijk prestaties is iedereen wel duidelijk maar diegene die na afloop van de TdF boven aan het klassement staat is wel degelijk de winnaar en rest heeft die Tour verloren…….is dat een nauwe kijk????? Dan moet het maar zo zijn, ik zie het meer als een oprechte kijk op het winnen of niet……begrijp mij wel goed dat ik het hier alleen over de sportieve prestaties heb.

Om de Europeese benadering conservatief en/of in zich zelf gekeerd te noemen geef je wel degelijk een waarde beoordeling.

Maar om een eindeloze discusie te bekorten denk ik wel dat LA de TdF zou kunnen winnen of ik dat nou leuk zou vinden of niet, of hij de capaciteiten er nog voor heeft weet alleen hij zelf en dus kan hij ons doen verbazen.

Maar wat voor zijn nobele strijd betreft kan hij niet verliezen…..maar heeft niets met de sportieve prestatie te maken.