Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong gaat vrijuit

• armand

kohl = bewezen

cobo= onderzoekje

haussler= niets aan de hand

zijn er meer smaken? Vul gerust een willekeurige andere naam in.

regel overtreden dan sanctie lijkt me. En ja dat mag voor mijn part een waarschuwing of boete zijn ofzow. Maar als bijvoorbeeld XXX (ik noem een Haussler of Dekker maar vul gerust een naam naar keuze in) een half uur uit zicht is van de controleur dan is de prik te klein…..

• Arnold

Wat is er dan met Cobo? heb ik iets gemist?

• RM

Armstrong Twittert!

6.42 Wezen poepen, om en nabij de 2,3 kg, goede kleur en structuur, ietwat vloeibaar, twee keer met toiletverfrisser gesprayd.

• Blueprint

Veel prikkers zien Cobo graag hangen sinds hij Baskenland won.

• G1ant

Humor!! :)

• Goozzer

Jij bent duidelijk niet op de hoogte van de feiten, armand. Iets dat altijd zeer slordig overkomt, zeker als je zo stellig reageert. De dopingcontroleur heeft zélf toestemming gegeven aan Armstrong om zich eerst te douchen. Als er dus iemand een fout zou hebben gemaakt, dan zou het deze dopingcontroleur zijn. Een sanctie is dus niet op zijn plaats en kan nooit op zijn plaats zijn. Of het moet het ontslag van de controleur zijn.

• Vrans Vasee

Armstrong is een:

“egoïstische @!#$”

“an @!#$”

Ik hoop dat hij dit leest.

Was getekend,

Vrans Vasee

• Rick

… en hij daarna in de schaduw van Riccò en Piepoli in de TdF '08 vriend en vijand verbaasde met een 2e plaats in de bergetappe naar Hautacam.

• Blueprint

…in een rit waarin de echte toppers bijna een sur place deden om maar niet op kop te hoeven komen, waarbij Cobo slechts op zijn tandvlees Piepoli kon bijhouden. Bovendien lijkt het me dat Cobo tot in den treure getest zal zijn door de AFLD dankzij deze etappe en ze hebben hem nergens op kunnen pakken.

• Rick

Na de uitsluiting van Riccò en Piepoli lijkt het me niet meer dan logisch dat, gezien die opmerkelijke prestatie, ook alle verdenkingen in de richting van Cobo uitgingen.