Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong gaat vrijuit

• Blueprint

Dat klopt, daarom is hij waarschijnlijk ook vaker getest dan vele anderen. En wanneer ze niks vinden, is de kans dus best groot dat Cobo niet meer gebruikte dan andere renners die niet gepakt zijn.

• Rick

Daar mag je inderdaad vanuit gaan, ja.

Had trouwens wel meer van hem verwacht in Baskenland.

(We gaan nu wel erg off-topic. ;-) )

• Andere Peter

Belachelijke opmerking. Je suggereert dat de Fransen nota bene te soft zijn tov Armstrong. Dan heb je het slecht gevolgd, hoor. Deze hele zaak (die dus geen zaak is) is alleen maar in het ieuws gekomen vanwege de extra-scherpe houding van Franse autoriteiten tov Armstrong. Wie zich in de feiten verdiepte en zich niet liet meesleuren in de media-oorlog (die vast en zeker wordt voortgezet in juli) wist dat er geen ander einde aan dit gedoe kon komen. Dat wist AFLD ook tevoren, maar men heeft dit bewust nog even laten lekken om de boel nog wat verder op te zetten tegen Armstrong cq de nadruk te leggen op de eigen jachtigheid (die 2 zaken gaan hand in hand).

• Blueprint

Ik ook, maar misschien was hij stiekem in voorbereiding op de Giro ;)

• Andere Peter

Je vergeet dat de dienstdoende controleur bij Armstrong vooraf volmondig toestemming gaf voor het douchen en dat hij dit achteraf schriftelijk ook verklaarde. Hij voegde er tenslotte aan toe dat de controle naar zijn oordeel volledig volgens de regels was verlopen. Niks regels overtreden dus. Geen enkele ruimte voor sanctie dus. Niet eens het begin van een zaakje. Al bemerk ik dat sommigen dat betreuren.

• DeRosa

Terecht dat hij is vrij gesproken want die hetze tegen LA moet maar eens afgelopen zijn en laat iedereen hem beoordelen op zijn sportieve prestaties. De anti doping controleurs werken allang aan de verkeerde kant van het fatsoens lijntje al had de betrokkene controleur veelvuldig toegegeven dat er niets aan de hand was. Ik zelf ben ook niet de grootste LA fan maar om zo laag de man zwart te willen maken NEE.

Het getuigd wel van een sterke wil van LA dat hij zich wederom in het wespen nest van de Franse doping controleurs wil steken door in de Tour te gaan starten.

Als dit de manier moet gaan worden om de doping uit de sport te krijgen dan weet ik niet wat schadelijker voor de sport gaat zijn.