Laatdunkend of neerbuigend, niet “neerdunkend”.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSowieso ben ik het helemaal met je eens JasperK, maar daar zou ik het volgendew nog aan willen toevoegen:
“”Dit voorjaar was hij gewoon niet goed genoeg om iets extra's te doen, dat heeft niets met lafheid te maken.“”
Waarbij aangetekend dat zijn piek vorig jaar in deze week lag omdat hij de Giro niet zou rijden, terwijl hij deze week dit jaar rijdt in aanloop naar de Giro.
Halen ze Gilbert, zit je in plaats van met 3, met 4 gelijkwaardige speerpunten die het net niet af kunnen maken….
Kom op zeg, ik ben fan van Gilbert, maar beetje vreemd dat het niet aantrekken van deze renner altijd word aangehaalt als men Rabo weer eens wilt bashen dat ze net niet opkunnen tegen de echte topfavorieten..
Ik vind niet dat er echt een ploeg bovenuit stak over het hele voorjaar gezien.
Ja QS was overheersend in RvVl en ook zeer sterk in P-R. Maar in de andere/overige koersen waren ze nu ook weer niet zo geweldig(G-W, AGR, WP, LBL).
En Saxobank was vandaag geweldig, maar die vielen ook weer tegen in andere koersen.
Qua koers vond ik AGR dit jaar de mooiste om te zien. Hier werd veelvuldig aangevallen en wisselden de winstkansen nogal.
P-R, RvVl en LBL waren ook mooi, maar hier lag de winnaar een stuk voor het einde al zo goed als vast.
MVG
subcultuur
Mja, het was voor een deel ook van niet kunnen: Valverde, bijvoorbeeld, kon niet veel beter. Het zou hem echter wel gesierd hebben, mocht hij zich helemaal leeggereden hebben voor Quim, die wel goed was blijkbaar. Als Valverde en Evans (en Vanendert) e.a. hun kas hadden leeggereden voor hun ‘kopmannen’, dan was er misschien nog iets mogelijk geweest. Een achtervolging kwam echter nooit opgang, Saxo gooide de deur letterlijk dicht. Het is natuurlijk ook niet niks als Fränk Schleck, Karsten Kroon en Alexander Kolobnev ertussen komen rijden, dan zakt de moed je vanzelf wel in de schoenen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?