Klopt. Overigens is dat iets dat me al langer opvalt: het is moeilijk om nog vanuit de achtergrond terug te komen. Alsof de 6e versnelling ontbreekt…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsTja, ondanks dat ze O'Grady en Cancellara kwijtraken dankzij blessures hebben ze wat mij betreft prima voorjaarsklassiekers gereden
M-S - 14 Kroon
RvV - 6 Breschel, 14 Kroon
G-W - 3 Goss, 15 Breschel
P-R - 10 Breschel, 16 Arvesen
AGR - 2 Kroon, 6 Kolobnev, 10 A.Schleck, 16 N.Sörensen, 20 G.Larsson
WP - 2 A.Schleck, 15 CA Sörensen
L-B-L - 1 A.Schleck, 9 Kolobnev
Geen enkele ploeg kan zo'n rijtje weerleggen, en al helemaal niet na het wegstrepen van 2 belangerijke mensen.
Ik vond Parijs-Roubaix veruit de mooiste klassieker. Parijs-Nice was uiteraard ook geweldig. Voor de rest was het allemaal een beetje middelmatig. Niet oersaai (behalve MSR dan) maar ook niet bijzonder.
Wel zijn het 5 zeer mooie winnaars. Verrassingen waren Cavendish en Haussler, dat lijkt me wel duidelijk. Hoewel ik van Gilbert ook niet zo'n reeks had verwacht.
Qua ploegen mogen QS, Saxo, Katjoesja, Columbia, Diquigiovanni en in mindere mate Cervelo en Lotto meer dan tevreden zijn over hun voorjaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?