Jens Mouris..?
Toch ook op niveau, dacht ik..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMartijnz schreef:
>
> Belgen zijn gedrevener, tactisch beter onderlegd, meer
> streetwise en hebben meer feeling met het wielermetier en
> general.
>
Gedrevener: geldt alleen voor wielerpubliek
Meer feeling met wielermetier: klopt.
Meer streetwise in de zin van beter de weg weten naar de apotheek klopt ook.
Tactisch beter onderlegd klopt niet; zie Ludo Dierckxsens
Vr gr Luijt
Jullie moeten eens leren hele zinnen te lezen of te onthouden.
Ik schreeft iest in de zin: Al bij al vond ik Gesink nog de grootste tegenvaller (…) maar wellicht heeft dat meer met de hype dan met Robert te maken.
Het tweede deel van de zin verklaart waarom ik Gesink vond tegenvallen…de verwzchtingen bij velen hier waren dat Robert zo maar eventjes iedereen in de vernieling zou rijden. Wellicht heeft zijn blessure ermee te maken dat hij een vrij grijze L-B-L reed (voor iemand die algemeen gezien werd als één van de favorieten, voor een jong renner deed hij het schitterend).
Ik blijf erbij dat Gesink een ronderenner is. Oordeel niet over hem op basis van resultaten in eendagswedstrijden.
Luijt: “tactisch beter onderlegd klopt niet; zie Ludo Dierckxsens”…zijn alle Belgische renners dan klonen van Ludo ???? Misschien heb je gelijk (kan mij eigenlijk niet veel schelen), maar op basis van één voorbeeld lijkt mij dat toch kort door de bocht… Je hebt ook Vansummeren die tactisch wellicht niet het grootste genie is (maar wat een heerlijke renner) anderzijds heb je dan Nuyens en (vroeger) Van Petegem…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?