Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VSS Romandie discussietopic

• JasperV

Volgens mij start Cunego niet, hij staat niet meer op de officiële startlijst. Hij staat ook niet bij de selectie op de Lampre-site.

• Steffen

Iedereen blijft Dekker noemen in de VSS, maar hij rijdt echt niet!

• Blueprint

Extreem moeilijk te voorspellen dit…

• Jippie

Gelukkig, dan ben ik niet de enige. ;-)

• knutje

Team Columbia start met Tony Martin en Garmin heeft Dan Martin. Diverse mensen hebben alleen de naam Martin genoteerd, wat leidt tot discussie mocht één van beide renners winnen.

• Cyclad

Lijkt mij helder, knutje.

Degenen die alleen de achternaam Martin hebben vermeld zullen geen punten krijgen als Dan of Tony Martin wint.

• diravi

Pff, en de deelnemers die enkel ‘Davis’ invulden bij de TDU?

• Cyclad

Zou van mij dezelfde behandeling moeten krijgen.

Hetzelfde geldt voor alle Gonzalezzen, Bosjes en Sanchezzen.

't Zou een mooie boel worden anders. Dan Martin en Tony Martin hebben allebei een geringe kans Romandië te winnen. Zowel Dan(iel) als Tony is genoemd.

Er zijn genoeg spelers die wel de kleine moeite nemen de voornaam te vermelden.

Ik neem aan dat je het ermee eens bent als iemand die Tony 5 streen geeft en Dan 1 slechts 1 punt krijgt als Dan wint?

Jury, doe maar een uitspraak!

• knutje

Ik ben het volledig met je eens Cyclad. Geen punten voor mensen die alleen de achternaam van renners geven welke tot discussie kunnen leiden. Het is toch niet zo moeilijk, iedereen doet het bij Fränk en Andy Schleck ook.

• diravi

Ik ben het wel eens ook, maar sommige namen zijn toch wel evident genoeg. Stel je voor dat iemand in '94 Indurain vijf sterren geeft. Het mag dan duidelijk zijn dat men dan niet Prudencio bedoelde.