Ik laat even in het midden of ik mezelf behalve als teller/standbijwerker ook als ‘jurylid’ mag zien… ;-)
Maar tijdens de TDU is er inderdaad even discussie geweest tussen Bas-Jan en mij of we aan Davis zonder voornaam of -letter punten moesten toekennen. We vonden we het toen flauw om dat niet te doen, omdat wel duidelijk genoeg was dat iedereen Allan bedoelde en niet Scott.
Ik ben het wel met je eens dat als Martin zou winnen we wel zouden kunnen beslissen om geen punten toe te kennen als voornaam of -letter ontbreekt, omdat het hier (veel) minder duidelijk is wie van de twee bedoeld wordt.
Al met al is het in ieder geval niet makkelijk voor ons om over dergelijke gevallen te beslissen, ook al komt het nauwelijks voor. Sommigen kijken nou eenmaal niet altijd verder of hebben niet altijd in de gaten of er dubbele namen op de startlijst staan, terwijl iedereen het bijv. afgelopen weekend bij de Schleck-broers opvallend genoeg wel goed vermeldde omdat men hierbij wel voldoende bewust was van twee bekende dubbele namen.