Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

UCI World Ranking Nations

• Proost!

Bedoel je dat 76% van de inwoners van Uruguay profwielrenner is? Best hoog eigenlijk.

• arend appelberg

misschien kan ten dam verbazen in de giro. hij schijnt er nogal serieus mee bezig te zijn. maar de giro is wel erg goed bezet.

• arend appelberg

idd. je hebt meer nieuw zeelandse profs in europa dan venezolaanse. terwijl er in venezuela zeker 20x meer profrenners zijn.

• arend appelberg

rudy tek denkt dat er 330 mensen in uruguay wonen.

• JdeB

Wat boeit het nou of we niet met 10 man mogen starten op het WK ? Mij iig niets

• Cyclad

Met 9 man dan toch.

• Mazter

Wat de meeste volgens mij niet weten is de puntentelling voor etappe's:

Tour: 20-10-6-4-2

Giro/Vuelta: 16-8-4-2-1

rest: 6-4-2-1-1

Een beetje Britse sprinter haalt in de Tour alleen al lachend minimaal 100 punten.

de top 10 in de Giro krijgt tussen de 170 en 38 punten, in de Tour 200-50 punten.

• Cyclad

Wel, dan gaat Robert Gesink toch ook tenminste 50 punten halen? Ik zie het probleem nog steeds niet.

• Oudesluis Dronken Thuis

Deze ranking is totaal niet representatief, geen Bolivia, geen Belize?!?! Ik had het er laatst nog met AA over. Belize heeft toch enkel klasbakken, te denken valt aan Juan Perez Rodriguez Rodriguez(12de in de lastige 6de etappe in de Vuelta Beliziano), en Carloz Ordonez Machu Picchu(48ste in de Vuelta a Pays Monte Ojos)

• Massimo

Ik bedoelde het sarcastisch Lucas e.a.