Heel sportief dat je hier een foto van je eigen hoofd in gemonteerd hebt…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDat is precies wat ik deed. Kijk maar.
Om 23.19 uur schreef ik:
“Ik vermoed dat hij a la Museeuw gaat bekennen. Pogen (vergeefs) zijn imposante carrière te redden door te zeggen dat hij op zijn oude dag eenmalig aan de CERA zat”.
Sub maakte daarvan om 23.23 uur:
“Dus eigenlijk beweer je dat Museeuw zijn hele carrière doping heeft gebruikt?”
En hij vergeleek die verdraaiing van mijn uitspraak ook nog eens met andere posts van mij (dan blijken die verdraaiing en mijn andere posts inderdaad niet overeen re komen…)
Dat moet je dus niet doen, vind ik. Je mag citeren, je mag parafraseren, maar hier werd echt plots een geheel andere betekenis aan mijn post toegevoegd, die ook niet eens overeen komt met mijn mening. Daar werd ik pissig over.
Onzinnig om Boogerd erbij te halen. De feiten zijn natuurlijk anders. Zoek de verschillen.
Museeuw: betrapt op late leeftijd na lange succesvolle carrière.
Rebellin: betrapt op late leeftijd na lange succesvolle carrière.
Boogerd: niet betrapt.
De overeenkomsten in het moment in hun carrières dat Museeuw en Rebellin betrapt werden, kan wel eens een overeenkomst in wijze van bekennen met zich meebrengen. Wel toegeven dat ze eenmalig gebruikten, krampachig pogen de eer van de rest van de carrières hoog te houden. Die redenatie wekt alleen misverstanden bij mensen die niet graag willen begrijpen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?