Gaat het om sporters uit mogeljk alle sporttakken of gaat het uitsluitend om wielrenners?
Trouwens, hoe lang is CERA al mogelijk in het peloton? Kan het zijn dat zo'n Rebellin al sinds begin de negentiger jaren van dit goedje snoepte?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet is gemakkelijk achteraf te lullen, maar die Rebellin heb ik al helemaal nooit vertrouwd, vorig jaar in dat Gerolsteiner ploegie met Kohl en Schumacher, en dan dat huidige ploegie waarin die rijdt met dat vreselijke brandschone verleden van zijn naaste collega's, maar volgens mij was er ook al iets in het verdere verleden rondom onze Davide. Daarbij ook nog eens zijn wijze van koersen. Zijn we hopelijk nu gelukkig definitief van verlost.
Nog maar es omdat het hier nogal essentieel is:
Mazter schreef op de thread over de zes betrapten:
“Ze laten de UCI wel zien hoe het echt moet: Een bericht om de controles aan te kondigen, een bericht om de resultaten weer de geven. daarna eerst de resultaten aan de betrokken partijen doorgeven, die mogen het zelf bekend maken als ze willen…”
Daar was ik het mee eens. Bij wielrennen liggen de namen wel erg snel op straat, soms voor dat de betreffende renner is ingelicht.
(Ook in dit geval, want ik vraag me af of het Italiaanse gerucht inmiddels is bevestigd. Een uur geleden was het nog een onbevestigd gerucht ).
Als een positieve controle niet zo snel mogelijk tot schorsing van een renner leidt, heeft dat het vervelende nadeel dat zo'n renner een belangrijke wedstrijd kan winnen. Neem de Tour, het is niet acceptabel (en ongewenst) dat de uitslag van een op dag 18 betrapte renner pas na de Tour bekend wordt gemaakt.
In dit geval heeft het wel heel erg lang geduurd. Vraag is wanneer bij de UCI de namen bekend waren. Vanaf dat moment hadden in feite de betrefende bonden onmiddellijk moeten worden ingelicht, en hadden de sporters niet meer aan wedstrijden mogen deelnemen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?