Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• Rory Bob

Wat die topsporters doen kán gewoon niet clean. Zo reed ik laatst met mn golfje best hard door een bocht en ik vloog er pardoes uit, en in de f1 rijden die mannen nog veel harder zonder blikken of blozen. Dat is geen zuivere koffie zeg ik je.

• anita

van www.nu.nl

Ook olympisch hardloopkampioen positief

Uitgegeven: 29 april 2009 13:13

Laatst gewijzigd: 29 april 2009 13:34

MANAMA - De olympisch kampioen op de 1500 meter, Rashid Ramzi uit Bahrein, is tijdens de Spelen van Peking positief bevonden op het gebruik van CERA, de opvolger van epo.

Dat heeft het nationaal olympisch comité van Bahrein woensdag bekendgemaakt.

Het IOC had dinsdag naar buiten gebracht dat zes sporters alsnog waren betrapt op het gebruik van verboden middelen, nadat enkele honderden stalen opnieuw waren gecontroleerd op sporen van - vooral - CERA.

Rebellin

Eerder werd bekend dat de Italiaanse wielrenner Davide Rebellin al betrapt was op dat middel. Hij won zilver op de wegrace.

Ramzi heeft - net als Rebellin - een contra-expertise aangevraagd. Hij zal bij die hertest zelf aanwezig zijn, zo maakte het nationaal olympisch comité van Bahrein bekend.

• Grabonski

Jongens, jongens. Al bijna een uur niks meer gepost in dit feestelijke topic. Waar blijven de psalmen, himnen, odes, loftuigingen of nog leuker: Levendige Necrologieen?

• Arnold

Ach Massimo als je zo gaat denken, kan je zelfs bij Rabobank ook wel zo gaan spreken.

Met Dekker, Dekker, Boogerd, Sutherland, Lotz, Rasmussen v/d Poel. En Breukink en Zoetemelk keken toe dat het gezellig bleef.

Slaat toch ook nergens op!

• Rudy Tek

Die laatste ook had je beter weg kunnen laten Arnold.

• Lucas

We hebben speciaal op jouw gewacht.

Gezien jouw Rebellin hekel verwacht ik wel wat moois..

• De Kuise Struisgruis

Eindelijk kan mijn favoriete renner worden opgenomen in mijn favoriete kwartspel…..

• Lucas

:D

Vooral die kleine lettertjes onderaan het kaartje zijn natuurlijk briljant..

• matthijs

Sebastian Lang? heb ik wat gemist?

• Lucas

Nee, hij zocht waarschijnlijk gewoon een vierde Gerolsteiner renner..