Wat die topsporters doen kán gewoon niet clean. Zo reed ik laatst met mn golfje best hard door een bocht en ik vloog er pardoes uit, en in de f1 rijden die mannen nog veel harder zonder blikken of blozen. Dat is geen zuivere koffie zeg ik je.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsvan www.nu.nl
Ook olympisch hardloopkampioen positief
Uitgegeven: 29 april 2009 13:13
Laatst gewijzigd: 29 april 2009 13:34
MANAMA - De olympisch kampioen op de 1500 meter, Rashid Ramzi uit Bahrein, is tijdens de Spelen van Peking positief bevonden op het gebruik van CERA, de opvolger van epo.
Dat heeft het nationaal olympisch comité van Bahrein woensdag bekendgemaakt.
Het IOC had dinsdag naar buiten gebracht dat zes sporters alsnog waren betrapt op het gebruik van verboden middelen, nadat enkele honderden stalen opnieuw waren gecontroleerd op sporen van - vooral - CERA.
Rebellin
Eerder werd bekend dat de Italiaanse wielrenner Davide Rebellin al betrapt was op dat middel. Hij won zilver op de wegrace.
Ramzi heeft - net als Rebellin - een contra-expertise aangevraagd. Hij zal bij die hertest zelf aanwezig zijn, zo maakte het nationaal olympisch comité van Bahrein bekend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?