Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• Rudy Tek

Dus omdat je niet slikte sta je nu achter een machine blaadjes te drukken die nauwelijks door iemand gelezen worden. Ik snap je verbittering.

• Lucas

Dan moet ik je toch teleurstellen het is namelijk een import-Marrokaan..

• Bas-Jan

een bijwerking van CERA is toch dat je in eerste instantie alles ontekent. Rebellin vertoont geen ander gedrag dan de andere gepakten. Wat ik erger vind is dat zijn vrouw blijkbaar ook CERA pakt…

• Rudy Tek

Mooi, in Bahrein hebben ze dus ook problemen met import-Marrokanen. Gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen.

• dendoa

dat zeg ik niet, ik zei niet in dat moordende tempo .

1 dag zou nog wel gaan maar niet drie weken achter elkaar.

• Proost!

Zo zie je maar weer. Weer een wielrenner ten onrechte beschuldigd. Natuurlijk is Rebellin onschuldig. En ik weet zeker dat hij niets anders heeft gedaan dan de anderen! We kunnen weer in hem geloven.

• Rudy Tek

Dat is dus gelul van je dendoa. Dat jij het niet kan wil niet zeggen dat niemand het kan.

Maar wees eens een kerel en zeg om welke ploeg het gaat die jou geweigerd heeft omdat je niet slikte.

Bij vrouwenwielrennen kan ik me zo'n weigering nog wel voorstellen trouwens.

• Massimo

Moet een gezellig clubje zijn geweest bij Gerolsteiner: Kohl, Schumacher, Rebellin, Hondo, Totschnig, Kopp. Ploegleiders Henn en Bölts zagen er op toe dat het ook gezellig bleef…..

• krabber

ja, leg dat eens uit. wat is je destijds precies overkomen kerel?

ik snap namelijk niet dat je geweigerd hebt.. kun je eindelijk (prof)wielrenner worden en dan ga je iets weigeren??

• Sjors

En in welk jaar had jij dat zogenaamde contract?