Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin beptrapt op CERA

• Rudy Tek

Als ik iets belachelijk vind is het mensen die zeggen dat het onmogelijk 200 km oid te rijden. Vooral mensen die zelf 200 kilo wegen en dan gaan lopen verkondigen dat het onmogelijk is om in drie kwartier clean Alpe d'Huez op te rijden oid.

Wat de andere Cera gevallen betreft, je hebt dus de SD boys en daar zet ik met een gerust hart Cobo ook bij, de Cerasteiner club en de CSF (vooralsnog alleen Sella geloof ik, maar daar zijn er ook een heel stel de dans ontsprongen).

Mis ik er dan nog wat?

Ik zou trouwens Haussler absoluut niet bij het Gerolsteiner clubje zetten, hij is juist de revelatie van DIT jaar.

• PietvZ

Ik wist het: mijn held is helemaal rein van geest en lichaam.

• Rudy Tek

Ik wisr het wel, die Bahreiners zijn allemaal pakhazen.

• ---

Denk wel dat ie ooit als Keniaan geboren is..

• Sub Culture

Pfff ontkennen doen ze toch eerst allemaal, jammer.

Voorts krijg ik het van die ‘ze pakken toch allemaal’ opmerkingen zoals hierboven een onverlaat er weer eentje gedropt heeft

• dendoa

ik heb zelf gefietst en als je niet slikt kom je ook niet bij een ploeg want die weten dat er gebruikt wordt heb dit namelijk zelf mee gemaakt toen ik weigerde.

• thja

Volgens mij heeft het IOC ook niets bevestigd. maar het CONI.

• GeorgeBush

Zou mij niks verbazen dat onze grote vriend Cancellara ook bij die zes hoort, want die jongen rijdt dit jaar serieus 30% minder uitslagen. Afijn het zal wel. Weg Rebellin nu nog Frank Schleck schorsen voor zijn aandeel in de Fuentes zaak.

• Lucas

Makkelijk gezegd weer vanuit je anonieme stoel..

• Sjors

Als je zelf zo goed kon fietsen, waarom zeg je dan dat het niet mogelijk is om meerdere dagen 200 km te fietsen. Ik geloof geen snars van je rare verhaal.