Wat denken jullie?
Nu Kohl, Rebellin en Schumacher allemaal betrapt zijn op cera….
Was er bij Gerolsteiner sprake van een groepje renners dat samen deel uitmaakte van een netwerk van georganiseerd dopinggebruik?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk het niet om eerlijk te zijn. Denk dat Rebllin en de andere twee heren elkaar ook weinig zagen.
Hoe zat dat verhaal met die bus ook al weer? Was dat bij Cerasteiner? Dat iedereen stil werd in de bus toen een gevalletje bekend werd?
Anderzijds is het wel toevallig allemaal met de Cera-gevalletjes. Nu drie gevalletjes bij Gerolsteiner, verder twee gevalletjes bij Saunier Duval (exclusief Cobo) en dan had je nog de CSF-mannen met Sella. Daar zijn er denk ik een paar de dans ontsprongen. Toevallig dat alle gevallen zich concentreren in deze drie ploegen?
Wanny schreef:
>
> Niemand gelooft toch dat iedereen in die bus zat te juichen.
> Een mooi verhaal om de schijn op te houden dat de rest 100%
> clean is.
> En al ben je clean, dan lijkt het me nog geen bericht om
> overdreven uitbundig over te doen.
Waarom niet? Stel dat je zeker weet dat renners uit andere ploegen aan de cera zijn en daarmee wegkomen, terwijl je zelf clean bent. Dan zul je toch allang blij zijn als er weer een manier komt om die rotte appels eruit te filteren?
Sorry, ik drukte me verkeerd uit, het moet zijn: waarvan ik vrij zeker geloof dat hij geen bloeddoping gebruikt. Waarom..?
Afgelopen seizoen zett hij in eerste instantie een punt achter zijn loopbaan als renner, omdat hij kotsmisselijk werd van al het dopingbedrog. Pas toen QS kwam is hij daarop teruggekomen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?