Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gerolsteiner georganiseerd dopegebruik?

• De tuinman

QS? SL!

• Sjors

Het is al verdacht dat iedereen in die bus weet dat die troep bestaat en hoe het heet.

• Massimo

Laten we Kopp, Totschnig en Hondo niet vergeten. Ook ploegleiders Henn en Bölts wisten de spuit wel te vinden. Dus ja, Gerolsteiner begint de schijn tegen te krijgen.

• Rudy Tek

Terwijl het van dat zuivere water is.

• andere richard

er is nu nog een toper die bij gerolsteiner zat heinrich;)

wat zal hij er mee te maken hebben gehad

• Art

Dat zou wel vreemd zijn geweest andere richard. Dan heeft Haussler nu een beter werkend product dan het CERA bij Gerolsteiner.

Daar geloof ik dus niet zo in.

• Massimo

Vergeet ik zelf nog even Moletta en vriend De Bonis, die nergens meer rijdt.

• Lucas

Ik zeg niet dat Haussler destijds of nu wel doping gebruikte, maar de reden die jij geeft is echt geen garantie hoor. Ik weet zeker dat er nu middelen op de markt zijn met een vergelijkbare of betere werking, zoals dat altijd het geval is wanneer een bepaald product opgespoord kan worden.

• tromp

De bonis rijdt ook bij Diqui

• Massimo

37ste geworden in Trentino. Meer heeft hij dit jaar niet (uit)gereden. In 2008 reed hij na Romandie helemaal niets meer. Geen harde bewijzen natuurlijk, maar gezien de achtergronden enigzins verdacht natuurlijk wel.