Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tour de Romandie (UPT) - Etappe 3 TTT

• Massimo

Dat had ik dus niet verwacht. :(

• Marcos

Stamsnijder kwam in de problemen, doordat Kozontchouk niet meer meekon toch? Daardoor zat Stamsnijder al meteen op een gat, met Freire in het wiel. Stamsnijder moest toen dat gat dichtrijden, en dat moest hij even later terugbetalen..

6de tijd op 22 seconden. Niet heel slecht eigenlijk.

• Art

Caisse met de toptijd: 18'48".

• Art

Klopt helemaal Marcos.

• Goozzer

Geweldige ploegentijdrit. Prachtig om, zo direct en ‘pijnlijk open en bloot’, de verschillen tussen de renners te zien. Menchov, bijvoorbeeld, heeft vandaag wellicht nauwelijks in het rood gereden, maar desondanks draaide hij bij zowat al zijn ploegmaten de nek om…

Het schouwspel van Francaise was helemaal onbetaalbaar…

Sterk gereden van Caisse, trouwens. Valverde zet een goede stap voor de eindzege…

• Goozzer

Zeker niet slecht, daar had - met een betere 5e man - een stuk meer ingezeten. Al zal dat voor veel ploegen gelden, wellicht…

• Art

Bij Rabo waren er 4 sterke renners (Menchov, Moerenhout, Ten Dam en Clement). 1 te weinig dus. Volgens mij zijn die andere drie namelijk ook nooit in het rood moeten gaan.

• zabirskie

Rabobank valt toch wat tegen. Ze zullen rond plek 9 of 10 uitkomen en dat had wel beter gekund gezien de renners die ze mee hebben. Opvallend als je bedenkt dat Rabobank veel traint op tijdritten en tijdritpositie.

• Art

Française des Jeux met de 7e tijd: 19'15".

• zabirskie

Ondanks hun enorme gepruts klopt zelfs FdJeux de Rabobank. Menchov had met iets meer beleid bergop moeten koersen, dat had denk ik heel wat tijd gescheeld.