Stamsnijder start .
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMee eens !
In mijn herinnering zit nog de Tour van vorig jaar, waarin hij erg nuttig werk leverde voor Menchov, maar in de vaderlandse media (en dus door het grote publiek) een beetje werd afgerekend op zijn positie (als beste Nederlander). Dan kun je het dus nóóit goed doen !
Als hij helemaal - en met steun van de ploeg - voor eigen kans zou mogen rijden lijkt een klassering dichtbij de top-tien mij niet onmogelijk. Doordat hij nog weinig gereden heeft dit jaar is hij weinig opgevallen, maar afgelopen dagen maakte hij weer een erg sterke indruk.
Een droomdoel is precies wat er staat: een DROOMdoel. Ik droom ook wel eens van het winnen van de staatsloterij. Ik denk dat Laurens dat bedoelt. Hier wordt hij er direct op afgerekend, terwijl die jongen alleen zegt wat hij graag zou zien, niet wat hij verwacht.
Vind het overigens wel een grappige stellingname, maar zo kennen we Ten Dam ook natuurlijk. Denk dat hij stilletjes hoopt dat hij na de eerste week goed geklasseerd staat en Menchov al heeft ingezien dat hij de Giro tegen deze weerstand niet kan winnen. Dan kan het best nog raar gaan lopen.
Bovendien is het niet aan Rabobank om deze koers te gaan dragen. Dus dat eventuele knechtwerk van Ten Dam als schaduwkopman zal hem als hij goed is nooit heel veel tijd gaan kosten. Je moet dat niet overschatten. Mits in goeden doen schat ik hem in op een klassering ergens tussen de 8 en 15. Hij werd vorig jaar immers al 21e in de Tour, waar hij wel heel veel knechtte en de bezetting, ondanks de afwezigheid van de Astana's, beter was dan in deze Giro.
Moesten ze in de Tour dan wel de koers dragen dan? Zijn werk was daar dus ook een beetje overschat. Ik had zelfs een beetje het idee dat hij meer voor zijn klassement reed dan voor Menchov, hij loste soms wel heel snel maar verloor nooit veel tijd.
Verder zou je zeggen 20 in de Tour, dus top 10 in de Giro. Maar Laurens is in geen enkele grote koers verder gekomen dan de 8ste plaats. Dat plaats alles dus in een ander perspectief.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?