Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ambities Laurens ten Dam realistisch ?

• JW

Het beeld wat je van de Tour schetst klopt exact met mijn herinneringen. Naar mijn mening had hij zich (een paar keer) beter helemaal voor Menchov leeg kunnen rijden, en daarna op ruime achterstand binnen komen (zo gaat dat bij de Astana's). Maar de druk op hem om als beste Nederlander zo hoog mogelijk te eindigen was veel te groot.

• Siem

Ik denk dat LtD fysiek niet in staat is om zich leeg te rijden en te ontploffen. Ik denk dat hij daarvoor simpelweg te benodigde snelheid bergop niet voor kan maken. Daarnaast is zo'n gast natuurlijk ook druk met bidonnetjes halen e.d. Ook niet onderschatten.

• Jos Wago

Volstrekt mee eens.

Ten Dam zegt alleen dat hij droomt van de top tien. Meer niet. Dat wordt hier direct uitgelegd als zijnde ‘mikken op de top tien’. Beetje uitbundig.

• Oudesluis Dronken Thuis

Ik droomde vannacht van Beyoncé, maar ze zou in het echt geen enkele kans bij mij maken. Om even het onderscheid droom en doel met een metafoor te onderstrepen