Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van Schoonoord afgelast

• Dav

Ik schrijf me meestal 2 weken van te voren in voor criterium, ik rij er ongeveer 30/40 per jaar elite/beloften

heb me zojuist dus ook ingeschreven voor schoonoord. Maar goed gaat niet door dus.

• Rudy Tek

Precies en je zult niet de enige zijn geweest denk ik. Drie weken van te voren al 30 inschrijvingen lijkt me erg goed. Nu er slechts 1 ander criterium is die dag denk ik dat er een mooi deelnemersveld was geweest.

• Oudesluis Dronken Thuis

Schande! Vroeger kreeg je op donderdag de wieler revue en was hij de vorige ochtend al vol!

Wel jammer dat er weer een koers weg is. Maargoed ik ben een groot voorstander van de KNWU overal de schuld van geven, dus nu ook weer. KNWU BOE!!!

• Bert

Naar mijn mening te voorbarig handelen van de organisatie. Inderdaad kunnen veel renners niet wekenlang van te voren plannen i.v.m. andere wedstrijden, opstellingen voor de ploeg, etc. Volgens mij had er een redelijk aantal deelnemers aan de start gestaan. Helaas…

• tramelant

Persoonlijk vind ik het ook wat te snel beoordeeld door de organisatie. Renners schrijven zich tegenwoordig gewoon later in, en met weinig wedstrijd concurrentie zou Schoonoord best nog wel op een goed gevuld deelnemersveld kunnen rekenen.

Beetje jammer dit!

• Jan

De organisatie is misschien te vroeg met het niet door laten gaan, maar de renners zijn te laat met inschrijven om de organisatie zekerheid te geven om een redelijk startveld te hebben.

Om het op een later tijdstip af te blazen zijn de organisatorische verplichtingen (geluid, dranghekken, vergunningen e.d.) al gereserveerd en dienen dus ook betaald te worden.

Om de clubkas dus niet de dupe te laten worden is dit dus een terechte beslissing.

• Rudy Tek

Dat is gelul Jan, de organisatie had er namelijk rustig van uit kunnen gaan dat dat deelnemersveld wel gekomen was. Renners weten heus geen 8 weken van te voren wat ze die bewuste zondag gaan doen.

• Jan

En als er dan maar 30 renners komen? Prijzengeld verlagen/halveren? Moet je de renners dan horen !!

• rieks

De organisatie kampt al jaren met problemen in Schoonoord, de laatste jaren valt de deelname tegen en om te voorkomen dat ze dit jaar weer de centen met 25 man verdelen, vind ik het een juiste beslissing, hoe spijtig het ook is.

• Cleemputte

<<< Om de clubkas dus niet de dupe te laten worden is dit dus een terechte beslissing >>>

Gelul, de toestand van de clubkas staat in geen enkele verhouding tot het aantal deelnemers. De relatie aantal deelnemers - behaalde winst is hier niet aanwezig.