Sven heeft gisteren natuurlijk hartstikke goed gereden, maar neem wel in ogenschouw dat de top van de Beloften elders was.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet is gewoon heel goed wat Sven heeft laten zien afgelopen weekeind. Nog maar 2 weken op de fiets en nu al een klassieker winnen. Ik heb het met eigen ogen gezien, af en toe dacht ik nog, waar rijdt 'm heen. Dan pakte die over en ik had zoiets van het is nog 120km, dacht aan een schijnaanval, maar hij reed gewoon door. Pure klasse. Ik denk dat Sven tussen het schaatsen door ook gewoon een marathon zou kunnen lopen, de duur heeft ie, dat heeft ie zeker na dit weekeind bewezen.
Ik hoor hier steeds roepen pas 2 weken op de fiets, die gasten rijden de hele winter dor op de fiets hoor. in hun voorbereiding op de wedstrijden zitten ze ook altijd op de fiets. In hun wintertraining zitten ze ook heel veel op de fiets, dus dat ze nu net op een fiets kruipen is natuurlijk niet waar. Daarnaast zit er natuurlijk wel wat in dat hij wellicht ook meer krachttraining doet, maar zijn afstanden zijn wel de duuronderdelen, dus daar heeft hij echt geen dikke spierballen voor nodig, dus met Theo Bos vergelijken is onzin. Die was echt veel dikker, Kramer staat gewoon mooi strak enheeft goed postuur voor wielrenner. Dat is geen sprinterstype.
Ik hoef niet op wikipedia te kijken om te weten dat het een voormalige Engelse kolonie is.
Maar als ik op wikipedia had gekeken, had ik wel gezien dat je gelijk hebt en zou ik niet gepost hebben: 94.000 man met Spaans als moedertaal, 8.000 Engels. Wel spreekt 80% van de bevolking Engels en slechts 64% Spaans.
Weer wat geleerd :+
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?