Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie ziet er Basso graag die Giro winnen?

• Rick

Zou kunnen dat dat gaat gebeuren. Eigenlijk hoop ik stiekem dat de ploeg - ervan uitgaande dat beide in de derde week nog kansrijk zijn voor de eindzege - moet kiezen welke kaart ze gaan spelen op de Mont Ventoux om te voorkomen dat een derde ermee heen gaat. :+

• Massimo

Wat is het verschil tussen “graag zien winnen” en “de overwinning gunnen”?

Als ik iemand iets “gun” dan “zie ik dat ook graag gebeuren”.

• JW

Niet mee eens, helemaal niet zelfs.

Ik had Gesink erg graag de AGR zien winnen, maar een heel stel anderen had ik het ook wel gegund. Kroon, Dekker, Rodriguez, om maar een paar namen te noemen.

Om maar een voorbeeld te noemen.

• Andere Peter

Misschien niet helemaal eerlijk om een top-Basso te vergelijken met Contador. Ik schat een top-Contador namelijk juist weer wat hoger in dan een top-Basso, maar een gewone Contador kan inderdaad verliezen van een top-Basso.

• Stephan

Het is mij waarschijnlijk helemaal ontgaan, maar welke geweldige prestaties heeft Basso geleverd om er vanuit te gaan dat hij gelijk is aan de beste ronde renner van het moment? In de Tirreno was hij niet echt geweldig. Een leuke 4e plaats maar zeker niet iets wat er op duid dat hij Contador kan bedreigen. Hij won Trentino dan wel, maar hier was de tegenstand maar zeer matig en hij kon Niemiec niet verslaan in de berg etappe.

• Andere Peter

Je hebt gelijk, JW. Ik heb - onopzettelijk - die vraagstelling toch een beetje afgezwakt in het turven. Ik was partijdig als proborisiaan en ik wierp mij op als scorebord-ambtenaar van dienst. Onbewust denk ik dat ik bij het turven iets teveel in het voordeel van de probassotivo's heb geturfd, om maar vooral niet het verwijt te krijgen ten gunste van de proborisianen te turven.

• JW

psies !