4 - 4
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk zou er geen enkele moeite mee hebben. Daarbij speelt mee dat ik bij hem echt het idee heb, dat hij geen (bloed)doping meer gebruikt. Niet alleen vanwege de transparantie waarvan Goozzer rept, maar vooral ook vanwege zijn resultaten.
Duidelijk is dat zijn klimvermogen minder aan kwaliteit heeft ingeboet dan zijn tijdritkwaliteiten (in vergelijking met zijn bloeddopingtijd bij Riis). En dat is voor mij nou net hét bewijs dat geen bloeddoping meer wordt gebruikt.
Pure klimmers als Pantani, Heras, Mayo en nog vele anderen konden ineens ook in vlakke tijdritten - tegen alle natuurwetten in - goed presteren. Iedereen weet nu waarom.
En dan vind ik zijn tijdritten eigenlijk nog niet eens zo heel erg slecht. Er rekening mee houdende dat dit nu juist níet zijn specialiteit is, en dat hij hier (wellicht door de doping, maar) toch ook door ontzettend veel training, pushen en goede materiaalkeuzes van Riis beter in is geworden. Iets dat hij nú duidelijk niet of toch minder heeft.
Het is niet onlogisch dat je, na een schorsing, vooral heel snel datgene terughebt waarvoor je ‘natuurlijke aanleg’ hebt en dat hetgeen je minder ligt op zijn minst iets meer tijd vergt…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?