Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie ziet er Basso graag die Giro winnen?

• Andere Peter

Pro-Borisianen - Pro-Bassotivo's 5 - 8

• Goozzer

Toch zou ik het Boris ook wel gunnen, zo'n overwinning in de Giro. Sympathieke kerel, zonder meer. Jammer alleen dat hij, a la Armstrong (maar dan op een nóg ongunstiger tijdstip en bovendien een stuk ernstiger) een ongelukje had in de aanloop…

• Blueprint

Boris heeft wellicht ook iets teveel spiermassa om goed bergop te kunnen rijden ;)

• gberto

- voor basso, leugenachtig hypocriet mannetje…. was ook nog te laf om een keer een aanval op armstrong te plaatsen.

• JW

Straf uitgezeten, laffe smoezen, was nooit een fan van hem, zie liever Menchov winnen, dubdubdub, ik sluit me aan bij Boris c.a. (Misschien volgend jaar ?)

• Boris de Lowikfan

Biermassa Blue….

Geloof me als ik zeg dat het niet mijn bedoeling was om hier een Boris/Basso topic van te maken. Hij zou geen schijn van kans hebben…in de afdaling, toch leuk dat sommige mij graag zien winnen (is het iets nationalistisch?).

Ga vooral verder met stemmen.

Groet

• Mazter

Van mij mag Basso winnen. Vind het nog steeds eeuwig zonde dat ik het duel Ullrich-Basso in de Tour heb moeten missen. Hopelijk krijgen we volgend jaar het duel Basso-Contador of iets dergelijks.

• Goozzer

Jezelf toch niet onderschatten, Boris. Bijna bergkoning in zo'n beetje de belangrijkste klassieker van het jaar. Eigenlijk wel vreemd, bedenk ik mij nu… Bergkoning en klassieker, een bergprijs oke, maar bergkoning… Wat een vreemde koers, die prikmavera. Ik denk dat ik binnenkort weer eens ga trainen…

• Andere Peter

Proborisianen - Probassotivo's 7 - 9

• Cecchini

Ik zou het goed vinden, dat Basso wint, of althans meedoet voor het podium, alleen al om Thomas Dekker eens een schop onder zijn reet te geven, want Dekker gebruikt zijn 1/2 jaar inactiviteit als reden waarom het dit jaar nog niet echt zo lukt om goede prestaties neer te zetten. Boogerd klaagde vandaag in Sportweek ook al over dit kulargument van Dekker waarom het dit jaar nog niet zo lukt. Hij moet zich schamen. Genoeg voorbeelden gezien van renners, die na een tijdje uit koers te zijn geweest, er direct weer staan.