Precies Wanny, het voorseizoen van Skil is niet geweest wat je ervan had mogen verwachten, accepteren. Misschien dat het vanaf nu wel gaat draaien.
Sneue is wel dat Eltink geslachtofferd wordt en De Kort en de anderen niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe enige juiste reactie van Eltink dunkt mij.
En nu maar hopen dat de ploegleiding Eltink niet in de voorselectie opgenomen heeft om een signaal te geven dat kan tellen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die ploeg veel in de Tour te zoeken heeft als ze Eltink niet mee nemen. Ik weet wel dat er in Parijs-Nice een Fransman was die zeer goed presteerde (toptien ???), maar de TdF is toch nog ander koek.
Maar misschien ken ik dit team gewoon niet goed genoeg, ze mogen mij in elk geval positief verrassen en ik misgun hen die selectie dan ook niet.
“Ik denk eerlijk gezegd niet dat die ploeg veel in de Tour te zoeken heeft als ze Eltink niet mee nemen.”
En je denkt wel dat Eltink dat verschil kan maken gerd?
Op zich hebben ze met mannen als Goesinnen, Timmer en Rooijakkers wel een paar renners die vaak in een groepje meezitten. Als ze dat in de Tour ook kunnen zie ik het zo somber nog niet in. Ook als je bedenkt dat ze nog een stel Fransen hebben die er wel wat te zoeken hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?