Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reactie Theo Etink op missen van voorselectie

• JCD

Ik heb het te doen met Theo. Voorgaande jaren kreeg hij al bakken shit over zich heen omdat hij z'n prestatie uit de giro van 2005 nooit meer heeft kunnen verbeteren. Hij legde zich neer bij het feit dat hij z'n belofte niet waar kon maken bij Rabo en ontwikkelde zich tot een goede knecht die menig selectie van Rabo in diverse wedstrijden in de afgelopen jaren heeft opgevuld. De erkenning voor z'n werk kreeg hij echter nooit, en zeker niet op dit prikbord.

Dit jaar zou het anders moeten worden: Eltink zou eindelijk weer voor eigen kans mogen rijden. Dat het tot dusver niet is geworden wat men er van verwachtte is vooral ook voor Eltink sneu, maar plaatst ook zijn ploeg in een lastig parket. Moeten ze die jongen selecteren? Ik weet het ook niet. Hij heeft geen enkele wedstrijd gereden waardoor hij aanspraak mag maken op een selectie. Desondanks vind ik dat hij, gezien z'n ervaring, meer recht heeft op een voorselectie dan bijvoorbeeld een Goesingen.

Als ik Theo een tip mag geven: gebruik in een officiële reactie op je site nooit uitwassen van de msn-cultuur zoals bijvoorbeeld ‘ff’. Dat maakt het voor mij lastig om zo'n stukje serieus te nemen. Ik hoop echter wel van harte dat hij er dit seizoen nog een beetje doorheen gaat komen. Met of zonder Tour.

• diravi

Eltink heb ik behalve dan op startlijsten in geen enkele wedstrijd gezien. Die heeft in de belangrijkste wedstrijd ter wereld helemaal niks te zoeken.

• arend appelberg

erkenning voor werk?? welk werk?? starten en na 100 km lossen en opgeven?? daar hadden we jaren lang jan boven voor. nog zo'n prutser.

• Wanny

Dan heb je de live-uitzending van de Brabantse Pijl in ieder geval niet helemaal gezien.

• Siem

Arend, ik vind je leuker wanneer je gewoon onzin uitkraamt over 2e en 3e wereldlanden en hun wielercultuur.

Inhoudelijk: Het verschil tussen Jan Boven en Theo Eltink was dat Boven duidelijk wél werd gewaardeerd. Een goede knecht wordt niet gezien in de koers maar wordt door de kopman(nen) binnen de ploeg gehouden. Dit heeft Eltink helaas niet voor elkaar gekregen.

• JCD

Arend jongen, jij weet het post na post aan te tonen dat je kennis van koers ver onder de maat is. Waar ik nog niet over uit ben is of je hier slechts bent om à la Sub de boel eens lekker te komen stangen (al doet hij dat velen malen beter), of dat je werkelijk meent wat je schrijft.

• Rick

“Ik weet wel dat er in Parijs-Nice een Fransman was die zeer goed presteerde (toptien ???), maar de TdF is toch nog ander koek.”

Je doelt op Jonathan Hivert die als achtste eindigde. Ben wel benieuwd wat hij kan in de Tour.

• arend appelberg

ik zag bij lance armstrong in de ploeg ook alleen maar toppers als knechten en geen “vriendjes” allemaal leuk en aardig want daarmee word je geen kampioen.

• Lucas

Niet alleen van de koers, JCD..

• Ruudje

Sinds wanneer is Benjamin Noval een topper. Ok ik schat hem wel hoger in dan Eltink maar een topper is wel erg overdreven hoor.