Ik word stilaan doodmoe van mensen als jij, die duidelijke bepaalde verstandelijke vermogens missen..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPrima reactie van Eltink. Al dat gezanik op hem slaat nergens op. Ik volg het niet voldoende op de voet voor een oordeel over de niet-selectie, maar het heeft mij wel verrast. In die positie zou ik niet snel de bijna enige renner met ronde-ervaring over slaan, dus ze zullen wel een goede reden hebben. Prestaties-2009 zouden een slechte reden zijn lijkt mij, iemand die slecht is in maart/april kan best heel goed zijn in juli.
Las gisteren wel een interesant stukje op Sportwereld.be over de plaatsen in het peloton die steeds duurder werden. Volgens hen zijn er 114 kalenderdagen gesneuveld in 2009 en de protour en pro-continentale ploegen hebben hun rennersbestand met een totaal van 115 renners ingekrimpt. Enkele ploegleiders hekelen renners die iedere koers weer in grote getalen bij elke hobbeltje afstappen. Eltink hoort wat mij betreft tot deze categorie renners, die eens beter moet gaan nadenken over de consequenties van zijn afstappen in de steeds krapper wordende wielerwereld.
Eltink mocht afgelopen oktober blij wezen dat er een Nederlandse ploeg was die nog een (dure) plaatsje voor hem over had. Er waren vast nog betere renners op de markt die simpelweg hun nationaliteit niet mee hadden. En wat hij tot nu toe heeft laten zien is natuurlijk een schande voor al die renners die nu noodgedwongen een treetje lager de stenen uit de straat fietsen.
Nou ja, het lek is naar eigen zeggen boven, ben benieuwd wat het voor de rest van het seizoen gaat opbregngen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?