Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reactie Theo Etink op missen van voorselectie

• Lucas

Ik word stilaan doodmoe van mensen als jij, die duidelijke bepaalde verstandelijke vermogens missen..

• Blueprint

Hij weet waar het aan schort en moet daar hard op trainen. Dan rijst bij mij de vraag waarom hij dat niet eerder heeft gedaan.

• arend appelberg

noval is een topper in het ploegentijdrijden, net als padrnos

• GeorgeBush

Zoals eerder op dit forum geschreven, Theo Eltink, stop maar met wielrennen en wordt postbode, timmerman of meubelmaker. Alleen maar frustratie voor die jongen

• Proost!

Het lijkt me dat je als je Goesingen schrijft ook niet helemaal op de hoogte bent. Verder heeft Arend natuurlijk gewoon gelijk.

• Lucas

Jij snapt er dus ook weinig van..

Goh, ik dacht altijd dat je redelijk wat verstand had (van wielrennen), maar met één zeldzaam domme post maak je dat ongedaan. Op zich een knappe prestatie, waarvoor hulde..!

Niet dat het jou het wat kan schelen wat ik van jou vind, maar dit terzijde..

• Proost!

Ik hou van je. Je hebt mijn gedachten aardig geraden.

• Andere Peter

Prima reactie van Eltink. Al dat gezanik op hem slaat nergens op. Ik volg het niet voldoende op de voet voor een oordeel over de niet-selectie, maar het heeft mij wel verrast. In die positie zou ik niet snel de bijna enige renner met ronde-ervaring over slaan, dus ze zullen wel een goede reden hebben. Prestaties-2009 zouden een slechte reden zijn lijkt mij, iemand die slecht is in maart/april kan best heel goed zijn in juli.

• Rudy Tek

Nou ja, als de prestaties uit 2009 al geen goede graadmeter zijn om een selectie te maken dan vraag ik me af wat wel een graadmeter is.

Bovendien is Eltink niet de enige met ronde ervaring bij Skil.

• Mazter

Las gisteren wel een interesant stukje op Sportwereld.be over de plaatsen in het peloton die steeds duurder werden. Volgens hen zijn er 114 kalenderdagen gesneuveld in 2009 en de protour en pro-continentale ploegen hebben hun rennersbestand met een totaal van 115 renners ingekrimpt. Enkele ploegleiders hekelen renners die iedere koers weer in grote getalen bij elke hobbeltje afstappen. Eltink hoort wat mij betreft tot deze categorie renners, die eens beter moet gaan nadenken over de consequenties van zijn afstappen in de steeds krapper wordende wielerwereld.

Eltink mocht afgelopen oktober blij wezen dat er een Nederlandse ploeg was die nog een (dure) plaatsje voor hem over had. Er waren vast nog betere renners op de markt die simpelweg hun nationaliteit niet mee hadden. En wat hij tot nu toe heeft laten zien is natuurlijk een schande voor al die renners die nu noodgedwongen een treetje lager de stenen uit de straat fietsen.

Nou ja, het lek is naar eigen zeggen boven, ben benieuwd wat het voor de rest van het seizoen gaat opbregngen