Aan de radicaal overtuigden:
kBen juist geheel van het tegengestelde overtuigd: Boonen is níet verslaafd, maar snuift graag eens een lijntje op een feestje (zoals ik (en er zijn trouwens ook vele wielrenners die dat doen) graag weer eens wat sigaretten opsteek als ik in het juiste gezelschap ben, terwijl ik eigenlijk al een half jaar ‘gestopt’ ben). Mij trekt coke voor geen meter: ik heb het nog nooit gehad en ben het gebruik ervan niet van plan ook (kpraat al nasaal genoeg zonder zooi in mijn neus), maar ik zie het enkel als een wat luxere partydrug, niet als maatschappelijke bedreiging.
Een verslaving valt op, zeker bij een professionele wielrenner. Het enige dat je Boonen kunt aanrekenen is dat hij verdomd goed weet dat het in zijn situatie niet mag, zeg maar dat hij het ‘nog minder mag’ dan ‘gewone’ mensen. Hij had beter moeten weten, dat wel, maar om er nu maar vanuit te gaan dat hij andere middelen maskeert of dat hij verslaafd is: dikke bullshit!
Beetje dom om een middel te gebruiken waarvoor je al eens gestraft bent, dat wel.
Gegokt en verloren, zie het als een alternatief doodsverlangen (ik houd er wel van): pure Rock & Roll, dus.
tBlijft natuurlijk enkel een storm in een glas water en voor Tommeke is het jammer dat glazen doorzichtig zijn.