Ik heb de discussie van over bjorn cornelissen gevolgd, laat ik dit zeggen:
zolang er nog een figuur als ene ton welling in deze ploeg rondwaard verbaast het me absoluut niets !!!
niceday4you2
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHé drankhekbewaarder, wordt dan wat meer conkreet. Je stuurt nu alleen maar beschuldige woorden de wereld in zonder dat je daar iets dieper op in gaat. Als je zoiets zegt (“De heer welling hoort niet in de wielrensport thuis.”) zeg dan waar je dat op baseert en kom met bewijzen. Dit soort loze kreten leiden tot niks
tja Frank,
Ik weet ook wel dat iets meer is dan niets en dat dan een reactie minder is dan de werkelijkheid en ik vervolgens te diep op de stof inga en de ander weer niets weet van een materie die ie sowieso al niet begrijpt, vervolgens snap ik het ook niet meer en wordt jij er ook niet wijzer op waarna de andere forumleden zich afvragen waar het overgaat en vervolgens iets gaan vertellen waar het wel of niet over gaat en de misverstanden zich zo ver ophogen dat we iets zeggen over niets dat in werkelijkheid wel waar is.
niceday4you2
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?