Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bjorn, Axa en "de geest"

• Dranghekbewaker

Zie mijn reactie op Frank.

• Pistier

Iedereen die hier komt weet wie ik ben, en bovendien beschuldig ik nooit iemand van wat dan ook. Beetje kinderachtig trouwens ‘eerst jij dan ik spelletje’.

P

• John

hé bewaker

Ik zal even zeggen ik heb jaren lang met Ton Welling gewerkt en werkelijk geen kwaad woord over die man. Hij heeft me geheel terecht ooit uit de ploeg gegooid. Waar haal jij je onzin vandaan. Als er meer mensen als Ton Welling waren dat had Nederland wel 10 prof formaties. Het zal me niet verwonderen als je weer onder deze naam verder gaat of niet ROB PETERS. Gefrustreerd figuur.

Wees stil of kom met harde bewijzen.

• Frank

Ik heb nog weinig zwartmaken gelezen hoor.

Ik wordt nu wel heel benieuwd wat er dan echt helemaal achter steekt.

Je kunt het rondwaren van ene Welling in een ploeg rondwaard toch geen zwartmaken noemen of wel soms?

• Wouter

hij is lid van de axa-ploeg…..

• Dranghekbewaker

Jij begint, ik niet!

Wie is iedereen? Dan kun je toch ongehinderd je naam vermelden.

niceday4you2

• Pistier

Zielepoot… Ik heb trouwens wel wat beters te doen. Een gek kan toch meer zeggen dan tien wijzen kunnen antwoorden.

P.

• Dranghekbewaker

Je hebt gelijk, ik maak niemand zwart.

Ik denk dat er zat wielrenners zijn die er hetzelfde over denken als ik.

niceday4you2

• John

ik noem mijn naam kom maar op dranghekbewaker ik neem pistier over

• Wouter

Misschien had je beter deze posting achterwege kunnen laten. Zolang niemand echt duidelijk wil vertellen waar het over gaat heeft deze discussie totaal geen zin en kun je beter op een andere manier dan op dit forum je suggesties (toch nog altijd zolang je niet iets dieper er op in wil gaan) te uiten.