Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bjorn, Axa en "de geest"

• Dranghekbewaker

Hallo ik ben er nog steeds hoor.

• John

rob jongen je IP adres verraad je sukkel sissy van allebeek en je IP nummer zijn nu gelijk. Leer eerst eens iets van computers en kom dan terug. DOM FIGUUR en biedt je excuses aan. Ik mag hopen dat Ton ooit bij je op de stoep staat

• Miramar

Nouuuu… eiegenlijk hoop ik het niet voor hem!!!

Miramar

• Rob Peters

John Jongen,

Jij weet ook wel dat er in geruime mate preparaten werden verstrekt die zonder omkijken of je deze wel nodig had werden toegediend, hij is tactisch en trainings-tactisch gezien misschien wel de beste die er is, maar als je voor jonge jongens van 18 jaar de drempel naar doping op een dergelijke manier verlaagt verbaast het me niets dat een jongen als bjorn daarmee geconfronteerd wordt. Daarnaast ben ik zeker niet gefrusteerd daar ik een zeer gelukkig leven leidt. Maar ik vind dat mensen als ton welling aan de voedingsbodem van talent staan en gezien de dopingproblematiek is dit moreel zeer onverantwoord, daar komt nog bij dat een instantie als de GGD in Nijmegen in hun eigen gebouw vitaminespuiten aan renners toe heeft gedient (zonder enig onderzoek te plegen, denk eraan dat overmatig vitamine B gebruik schadelijk kan zijn). Vervolgens heb ik dit eem keer gewiegerd omdat ik perse niets daarvan wou weten, ik ben vervolgens onder drukl gezet om dit wel te doen omdat ik toevallig niet helemaal in vorm was, weigeren was taboe. Daarnaast heb ik een keer in Luxemburg gereden en daar lag 's-morgens een of andere pil op ons ontbijt bord, zonder enige kennismaking waar het hier om ging, zo ga je niet met renners om. En als Ton Welling bij mij op de stoep komt te staan zal ik hem het een en ander verder uitleggen. De reden waarom ik dit hier opengooi is dat er in de wielrenwereld een absoluut taboe heerst op het gebruik van preparaten.

Laten we de discussie open houden, en John denk eraan niets negatiefs ten opzichte van jou, toen je uit de ploeg werd gezet (wel of niet terecht) heb je wel lef getoont, dat vindt ik knap.

Rob

• Merijn

Lekkere kansloze discussie dit…..Pistier en Miramar laat die stakker maar roepen en onrust zaaien. Iedereen met een beetje gezond verstand weet hoe het zit. Op dit forum blijven mensen zitten die vanuit een kansloze en oninteressante positie lukraak dingen gaan roepen…..zoals wij hier zeggen: hij heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt….

• Merijn

Beste Rob,

ik ken je niet , maar wat je hier doet vind ik in 1 woord schandalig! Als jij ergens je beklag over wil doen, dan doe je dat in 1e instantie bij de betrokkene zelf en niet op een forum. Besef jij je nu wel wat voor schade je hiermee berokkent??

• Rob Peters

Merijn,

Bedankt voor je reactie, ik hoop dat jij ook ooit inziet dat de wielrensport wordt verziekt door alle dopingschandalen. Daarnaast hoop ik ook dat je mijn stukjes hierboven hebt gelezen. Daarnaast heb ik buiten de ploeg nog genoeg meegemaakt op dit gebied. Of ik in een kansloze of oninteressante positie zit maakt niet uit, onderwerpen die je niet aanstaan kun je gewoon overslaan. Het feit dat je reageerd wil wel zeggen dat het allemaal toch niet zo oninteressant is.

Groeten,

Rob

• Rob Peters

De betrokkene weet precies wat ik ervan denk, dit heb ik 10 jaar geleden persoonlijk tegen hem geuit.

Ik zie dan verder ook geen reden om de veronderstelling die ik hierboven heb geuit als schandalig te beschouwen.

Groeten,

Rob

• Wouter

“Iedereen met een beetje gezond verstand weet hoe het zit.” Wat bedoel je dan weer met “het”? Waarom moet het altijd als het over het D-woordt gaat (toch?) zo vaag en geheimzinnig gedaan worden. Er wordt van alles verkapt en subtiel gebracht maar veel dingen worden maar in het vage gelaten. En ondanks dat ik wielren weet ik niet (precies) hoe HET zit. En ondanks dat de kans heeeeeeeeeeeeeeel erg klein is dat ik uberhaupt neo of elite zonder contract wordt zou ik wel willen weten wat me dan te wachten zal staan. Want ik heb dus geen zin in obscure praktijken, mochten die er zijn.

• Rob Peters

Beste Wouter,

Kijk even bij de reactie's op het onderwerp wat John heeft ingebracht.

Groeten,

Rob