Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta a Castilla y Leon (2.1) Rit 2 Palencia - Palencia T.T.

• jack

Wel een beetje een anticlimax met al die (tijdrit)pannenkoeken op het einde :P

• JCD

Graag gedaan :)

Het was trouwens 34.36

• Dolf Kersten

hahahahahaa

leipheimer wint de tour?? man man man

een wandelende eierdop kan nog zien (kun je nagaan!) dat leipheimer gaan winnaar is en zeker niet van de tour, mag zijn ballen vastknijpen dat hij bij de eerste 10 eindigt…whahaha prachtig deze voorspellingen

je mag mij er op afrekenen maar menchov, evans, sastre, contador, de schlecks en wellicht gesink gaan uitmaken wie er in de top 5 staat…

haha leipheimer…bedankt voor deze lach!

• Steffen

Mollema 36:42 rond de 65ste plaats

• jack

Volgens mij heeft Rabobank het in de breedte weer goed gedaan (tot nu toe), Ardila bijvoorbeeld 31e tot nu toe (zag ik net in een flits). Ook Garate met een goede tussentijd gezien, dus die zal ook nog wel aardig zijn gefinisht.

• jack

Die Fuji-Servetto shirts zien er echt verschrikkelijk uit! (Heb verder toch niks boeiends te melden)

• Keuteberg

@Dolf Kersen, Leipheimer was in 2007 anders aardig dichtbij het winnen van de Tour, 3e op iets meer dan 30 seconden van Contador… (zonder boniseconden had Leipheimer zelfs gewonnen.)

Maaruh, bedankt, nu kunnen wij lachen met jouw bericht!

• JCD

Moerenhout ook goed met een twaalfde plaats.

• JAS

Dolf Kersten ga jij nu maar weer buiten spelen!

• Martijnz

Ten Dam 14 en Moeren hout 12! wel op ruim 1.40