Moerenhout 12e en Ten Dam 14e! Alleen Garate had ik door zijn tussentijd eerder daar verwacht….
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWeet jij de Tour van 2007 nog? Hij eindigde op 31 seconden van winnaar Contador.
Zonder bonificatieseconden had hij de Tour zelfs gewonnen.
In de Vuelta van vorig jaar eindigde hij 46 seconden als tweede. Idem dito qua boni. Verder eindigt hij vrijwel altijd top 8, waar hij ook maar rijdt. Tour, Vuelta of wat dan ook. Het is een van de beste ronderenners uit het tijdperk.
als als als
Op hoeveel seconden van Rasmussen was hij geeindigd…het gras zal bij Levi altijd meer verdord zijn…mark my words!
hij had de vuelta vorig jaar toch ook zonder boni's gewonnen? dat is precies het hele verhaal…de ploegen…de organisatie…ze willen gewoon niet zo een pauperharses op het eretalud….
als je nooit wint pak je ook geen boni's….pffff….levi kwakzalver leipe pappenheimer…haha
ik zet jou bij het rijtje als ik hier dan nog eens kijk rond de zomer… mensen die denken dat leipheimer kans maakt…wat een grappen en grollen…
over armstrong durf ik nou eenmaal geen uitspraak te doen maar stiekem geef ik die nog meer kans….alles of niets dit jaar bij die vent…dat kent levi niet…alles of niets….het is bij hem is saaie verroeste middenweg
Dolf overdrijft een beetje maar een feit is dat ze van Astana niet allemaal de Tour kunnen winnen. Eerst was het zeker dat Lance terugkwam op aarde om voor de 8e keer de ronde te winnen. Daarna was het voor de concurrenten onzinnig om in de Tour te starten want de beste renner van deze aardkloot, ja misschien wel de beste renner ooit, zou die zege met de handjes op het stuur binnenhalen. En nu wordt de volgende Astana-kandidaat al als gedoodverfde winnaar afgeschilderd. Beetje overdreven allemaal, Parijs is nog (heel) ver ! En ik mag lijden dat die Astana-zooi door de Rabo-waaiers in flarden wordt gereten… !
( ..heb daar nu al zin in, maar wil er niet op worden afgerekend… )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?